1.
Obecná ustanovení
1.1.
Tato Pravidla definují zásady účasti v propagační akci s
názvem „MEMBERS DAYS -20% NA KOLEKCI PODZIM/ZIMA“ (dále jen: „Propagační
akce“).
1.2.
Organizátorem propagační kampaně je Devanlay Polska Sp. z
o.o., zapsaná v Národním soudním rejstříku pod číslem KRS 0000419724, s
korespondenční adresou: ul. Złota 59, 00-129 Warszawa (dále jen: „Organizátor”
nebo „Lacoste”).
1.3.
Propagační akce probíhá:
1.3.1. v kamenných
buticích Lacoste (dále jen „butiky“) nacházejících se v Česku – během
otevírací doby jednotlivých kamenných butiků Pořadatele;
1.3.2. v
internetovém obchodě Lacoste (dále jen „internetový obchod“), dostupném na
adrese www.lacoste.cz.
1.4.
Propagační akce zahrnuje produkty z kolekce Lacoste
podzim/zima 2025 a sprodukty ze stálé kolekce. Nabídka se nevztahuje, na
již zlevněné produkty.
1.5.
Propagační akce je určena účastníkům Věrnostního programu
Lacoste (dále jen „Účastník“) zaregistrovaných před začátkem akce. Nabídka
neplatí pro nově se registrující zákazníky.
2.
Pravidla propagační akce
MEMBERS
DAYS -20% NA KOLEKCI PODZIM/ZIMA
2.1.
Každý účastník, který si během trvání propagační kampaně
zakoupí produkty z kolekce podzim/zima 2025 nebo produkty ze stálé kolekce v
butiku Lacoste nebo internetovém obchodě, získá 20% slevu na celý nákup. V
butiku se sleva vypočítá z aktuální ceny produktu při dokončení nákupu na
pokladně a v internetovém obchodě se sleva vypočítá po přihlášení a zadání v
nákupním košíku kódu: MD20.
3.
Doba trvání Propagační akce
3.1.
Propagační akce začíná 23.10.2025. Ustanovení těchto
Pravidel vstupují v platnost dnem zahájení Propagační akce.
3.2.
Propagační akce trvá do 26.10.2025 včetně, nebo do
vyprodání zásob produktů, na které se propagační akce vztahuje. Nabídka se
nevztahuje na již zlevněné produkty.
4.
Reklamace týkající se Propagační akce
4.1.
Veškeré reklamace týkající se průběhu Propagační akce
budou Organizátorem akceptovány v průběhu trvání Akce a do 30 dnů od jejího
ukončení. Reklamace je třeba zasílat na korespondenční adresu Organizátora s
uvedením názvu Propagační akce. Reklamace budou posouzeny do 30 dnů ode dne
obdržení oznámení. Organizátor odpoví na oznámení uvedená v reklamaci písemně,
a to na korespondenční adresu Zákazníka uvedenou v reklamaci nebo na e-mailovou
adresu uvedenou Zákazníkem - dle výběru Zákazníka.
4.2.
Bez ohledu na postup uvedený v bodě 4.1. může Účastník
uplatňovat nároky v souladu s obecně platnými právními předpisy. Organizátor
nevylučuje ani neomezuje práva Účastníků, pokud vyplývají z obecně platných
právních předpisů.
5.
Reklamace a vrácení produktů zakoupených během Propagační
akce
5.1.
Zákazník může svá práva ze záruky za vady produktů
zakoupených v rámci Propagační akce uplatnit v rozsahu a ve lhůtách stanovených
obecně platnými právními předpisy.
5.2.
Vrácení produktů zakoupených během Propagační akce je
přijímáno v souladu se zásadami vracení zboží společnosti Devanlay Polska Sp. z
o.o.
6.
Závěrečná ustanovení
6.1.
Propagační akci nelze kombinovat s jinými propagačními
akcemi pořádanými Organizátorem, včetně slev a jiných speciálních nabídek.
6.2.
Pravidla propagační akce budou k dispozici v kamenných
buticích, internetovém obchodě a v sídle Organizátora.
6.3.
Pořadatel si vyhrazuje právo provádět změny Pravidel za
účelem zajištění bezpečného fungování Akce, zabránění zneužití, odstranění
nejasností, zjednodušení, zavedení dalších možností nebo významných potřeb
týkajících se Organizátora. Práva získaná Účastníky před změnami pravidel budou
plně respektována. Jakékoli změny pravidel budou účinné ode dne následujícího
po dni, kdy byla informace o změně poskytnuta Účastníkům. O změnách Pravidel
bude Organizátor informovat stejným způsobem, jakým zveřejnil informace o
Propagační akci.