{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "name": " ", "email": "", "signupDate": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }
Domovská stránka
FAQ
VÝPRODEJ V POLOSEZONĚ -20 % na novou kolekci pro členy věrnostního programu

Otevřít Zavřít

1. Obecná

ustanovení


1.1. Tyto

Podmínky stanovují pravidla pro účast v propagační kampani s názvem „PŘED

SEZÓNOVÝ VÝPRODEJ -20 % na novou kolekci pro členy věrnostního programu“ (dále

jen „Propagační kampaň“).


 


1.2.

Organizátorem Propagační kampaně je Devanlay Polska Sp. z o.o., zapsaná v

Národním soudním rejstříku pod číslem KRS 0000419724, s korespondenční adresou:

ul. Złota 59, 00-129 Varšava (dále jen „Organizátor“ nebo „Lacoste“).

 


1.3. Akční kampaň

probíhá: V internetovém obchodě Lacoste (dále jen „internetový obchod“)

dostupném na www.lacoste.cz


 


1.4. Propagační

kampaň zahrnuje všechny produkty z kolekce jaro/léto 2025 Lacoste. Akce se

nevztahuje na již zlevněné zboží.


 


1.5. Propagační

kampaň je určena členům věrnostního programu Lacoste (dále jen „účastník“).


2. Podmínky

propagační kampaně


 


VÝPRODEJ V

POLOSEZONĚ -20 % na novou kolekci pro členy věrnostního programu


 


2.1. Každý

Účastník, který v období Akční kampaně zakoupí v internetovém obchodě vybrané

označené produkty z kolekce jaro/léto 2025, získá slevu 20 %. Výše slevy je

uvedena na produktových stránkách vybraného zboží v internetovém obchodě.


3. Doba trvání

propagační kampaně


 


3.1. Propagační

kampaň začíná 28. dubna 2025. Tímto datem také nabývají účinnosti tyto

Podmínky.


 


3.2. Propagační

kampaň trvá do 4. května 2025 nebo do vyčerpání zásob akčního zboží.


4. Stížnosti

týkající se propagační kampaně


 


4.1. Veškeré

reklamace týkající se průběhu Propagační kampaně budou Organizátorem

akceptovány v průběhu kampaně a do 30 dnů po jejím skončení. Stížnosti je třeba

zasílat na korespondenční adresu pořadatele s uvedením názvu propagační

kampaně. Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od obdržení. Pořadatel odpoví na

tvrzení obsažená v reklamaci písemně na korespondenční adresu uvedenou

Zákazníkem nebo prostřednictvím e-mailu, dle volby Zákazníka.

 


4.2. Bez ohledu

na postup uvedený v bodě 4.1. může Účastník uplatňovat nároky podle obecně

platných právních předpisů. Organizátor nevylučuje ani neomezuje práva

Účastníků, pokud vyplývají z obecně platných právních předpisů.


 


5. Reklamace a

vrácení produktů zakoupených během propagační kampaně


 


5.1. Zákazníci

mohou svá práva ze záruky za vady produktů zakoupených v rámci Akční kampaně

uplatnit v rozsahu a lhůtách stanovených obecně platnými právními předpisy.


5.2. Vrácení

produktů zakoupených během propagační kampaně je přijímáno v souladu s

politikou vrácení společnosti Devanlay Polska Sp. z o.o.


6. Závěrečná

ustanovení


6.1. Akční kampaň

nelze kombinovat s jinými propagačními akcemi pořádanými Pořadatelem, včetně

slev a jiných speciálních nabídek.


6.2. Podmínky

propagační kampaně budou k dispozici v kamenných buticích, internetovém obchodě

a v sídle pořadatele.


6.3. Správcem

osobních údajů Účastníků je Devanlay Polska Sp. z o.o., zapsaná v Národním

soudním rejstříku pod číslem KRS 0000419724, s korespondenční adresou: ul.

Złota 59, 00-129 Varšava.

Podrobné

informace týkající se zpracování osobních údajů Správcem jsou popsány v

Zásadách ochrany osobních údajů dostupných na:

https://www.lacoste.cz/zasady-ochrany-osobnich-udaju/


Pro další

informace nebo pro podání žádostí o zpracování osobních údajů se mohou

účastníci obrátit na pověřence pro ochranu osobních údajů na e-mailu:

gdpr@lacoste.pl nebo zasláním dopisu do sídla Správce s poznámkou „Pověřenec

pro ochranu osobních údajů“.

6.4. Pořadatel si vyhrazuje právo na změnu těchto

Podmínek za účelem zajištění bezpečného provozu Kampaně, zamezení zneužití,

objasnění nejasností, zjednodušení, zavedení dalších možností nebo řešení

nezbytných potřeb Pořadatele. Práva získaná účastníky před změnou budou plně

respektována. Jakékoli změny Podmínek vstoupí v platnost dnem poté, co budou

informace o změně poskytnuty Účastníkům. Organizátor bude informovat účastníky

o změnách stejným způsobem, jakým bylo zveřejněno původní oznámení o propagační

kampani.

PODMÍNKY PROPAGAČNÍ AKCE

Otevřít Zavřít


VÝPRODEJ

AŽ -40 % NA VYBRANÉ PRODUKTY Z KOLEKCE PODZIM/ZIMA 2024


1.      

Obecná ustanovení


1.1.  Tyto podmínky určují pravidla účasti v propagační akci pod názvem

„VÝPRODEJ DO -40% NA VYBRANÉ PRODUKTY Z KOLEKCE PODZIM/ZIMA 2024“. (dále jen „propagační

akce“).


1.2.  Propagační akci pořádá společnost Devanlay Sp. z o.o., zapsaná v

Národním soudním rejstříku pod číslem KRS 0000419724, s korespondenční adresou:

ul. Złota 59, 00-129 Varšava (dále jen „Organizátor“ nebo „Lacoste“).


1.3.  Propagační kampaň bude probíhat:


1.3.1.     

ve stacionárních buticích Lacoste

(dále jen „butiky“) nacházejících se v Polsku - v otevírací době příslušných

stacionárních butiků Organizátora;

1.3.2.     

v internetovém obchodě Lacoste

(dále jen „internetový obchod“), který je k dispozici na adrese www.lacoste.cz.


1.4.   Propagační akce se účastní

vybrané výrobky z kolekce Lacoste podzim/zima 2024. Nabídka nezahrnuje již

zlevněné výrobky.


1.5.  Propagační akce je určena účastníkům věrnostního programu Lacoste (dále

jen „účastník“).


2.      

Pravidla propagační akce


VÝPRODEJ AŽ -40 % NA VYBRANÉ VÝROBKY Z KOLEKCE PODZIM/ZIMA 2024.

2.1.  Každý Účastník, který v době trvání Propagační akce zakoupí v butiku

nebo internetovém obchodě Lacoste vybrané označené výrobky z kolekce

podzim/zima 2024, získá slevu až -40 %. Výše slevy je ve stacionárních buticích

uvedena na visačkách vybraných výrobků a v internetovém obchodě na kartách

vybraných výrobků.

3.      

Doba trvání propagační akce


3.1.  Propagační akce začíná 13.12.2024. Dnem zahájení Propagační akce

vstupují v platnost ustanovení těchto Pravidel.


3.2.  Propagační akce potrvá do 31.1.2025 nebo do vyčerpání zásob výrobků, na

které se vztahuje Propagační akce.


4.      

Stížnosti týkající se Propagační

kampaně


4.1.  Veškeré stížnosti týkající se průběhu Propagační kampaně přijímá

Organizátor v průběhu Kampaně a do 30 dnů od jejího ukončení. Stížnosti se

zasílají na korespondenční adresu Organizátora s uvedením názvu Propagační

akce. Stížnosti budou posouzeny do 30 dnů ode dne přijetí stížnosti.

Organizátor na tvrzení uvedená ve stížnosti odpoví písemně na korespondenční

adresu Zákazníka uvedenou v obsahu stížnosti nebo na e-mailovou adresu uvedenou

Zákazníkem - dle volby Zákazníka.

4.2.  Bez ohledu na postup uvedený v bodě 4.1 může Účastník uplatňovat nároky

v souladu s obecně platnými právními předpisy. Organizátor nevylučuje ani

neomezuje práva Účastníků, pokud vyplývají z obecně platných právních předpisů.


5.      

Reklamace a vrácení výrobků

zakoupených v rámci propagační kampaně


5.1.  Zákazník může uplatnit svá práva ze záruky za vady výrobků zakoupených

v průběhu Akční kampaně v rozsahu a ve lhůtách stanovených obecně závaznými

právními předpisy.


5.2.  Vrácení výrobků zakoupených během Akční kampaně se přijímá v souladu s

pravidly pro vracení výrobků společnosti Devanlay Polska sp. z o.o.


6.      

Závěrečná ustanovení


6.1.  Propagační akci nelze kombinovat s jinými propagačními akcemi

prováděnými Organizátorem, včetně slev a jiných speciálních nabídek.


6.2.  Předpisy Propagační akce jsou k dispozici v kamenných buticích,

internetovém obchodě a v sídle Organizátora.


6.3.  Správcem osobních údajů Účastníků Akce je společnost Devanlay Sp. z

o.o., zapsaná v Národním soudním rejstříku pod číslem KRS 0000419724, s

korespondenční adresou: Złota 59, 00-129 Varšava. Podrobné informace týkající

se zpracování osobních údajů správcem jsou popsány v Zásadách ochrany osobních

údajů, které jsou k dispozici na internetových stránkách na adrese: Pro získání

dalších informací nebo podání žádosti týkající se zpracování osobních údajů

mohou účastníci kontaktovat pověřence pro ochranu osobních údajů

prostřednictvím e-mailové adresy: gdpr@lacoste.pl nebo zasláním dopisu na

adresu sídla správce s poznámkou „pověřenec pro ochranu osobních údajů“.

6.4.  Pořadatel si vyhrazuje právo na změnu podmínek za účelem zajištění

bezpečného provozu akce, zamezení zneužití, odstranění nejasností,

zjednodušení, zavedení dalších možností nebo důležitých potřeb týkajících se

pořadatele. Práva nabytá účastníky před změnou pravidel budou plně

respektována. Veškeré změny Pravidel nabývají účinnosti dnem následujícím po

dni, kdy byla informace o změně sdělena Účastníkům. Pořadatel bude o změnách

Pravidel informovat stejným způsobem, jakým zveřejnil informace o Propagační

akci.


JAK MOHU KONTAKTOVAT OBCHOD LACOSTE.CZ?

Otevřít Zavřít

V případě dotazů týkajících se objednávek nebo produktů se můžete obrátit na internetový obchod Lacoste.cz prostřednictvím kontaktního formuláře nebo telefonicky na čísle 00 +48 947 213 853 od pondělí do pátku v době od 8.00 do 16.00 hodin.

PROČ BYCH MĚL NAKUPOVAT NA OFICIÁLNÍM OBCHODĚ LACOSTE.CZ?

Otevřít Zavřít

V internetovém obchodě Lacoste.cz je jediný oficiální online kanál pro prodej nejnovější a originální kolekce značky v Česku. Nákupy v oficiálním prodejním kanálu zaručují autenticitu objednaných produktů, rychlé dodání a poprodejní péči.

JAKÉ TECHNICKÉ POŽADAVKY MUSÍ MŮJ POČÍTAČ SPLŇOVAT, ABYCH MOHL POUŽÍVAT WEBOVÉ STRÁNKY INTERNETOVÉHO OBCHODU LACOSTE.CZ?

Otevřít Zavřít
Chcete-li získat nejvyšší kvalitu při nakupování na internetovém obchodu Lacoste.cz použijte prohlížeče, které využívají Java Script, tj. Internet Explorer verze 8 nebo vyšší, prohlížeč Mozilla / Firefox, verze 22 a vyšší nebo Google Chrome verze 27 nebo vyšší. Rozlišení obrazovky: Chcete-li zobrazit Lacoste.cz správně, musí být obrazovka nastavena na 1024 x 768 obrazových bodů nebo více.
MOHU NAKUPOVAT V INTERNETOVÉM OBCHODĚ LACOSTE.CZ NA MOBILNÍM ZAŘÍZENÍ?

Otevřít Zavřít
Ano, obchod Lacoste.cz je uzpůsoben pro mobilní zařízení a můžete jej použít v plném rozsahu, jak pro procházení produktů i pro dokončení objednávky.
JAK MOHU VYBRAT VELIKOST PRODUKTU?

Otevřít Zavřít
Chcete-li správně vybrat velikost produktu, můžete využít našeho průvodce velikostmi .
JAK NAJÍT PRODUKT NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH LACOSTE.CZ?

Otevřít Zavřít
Produkty lze procházet pomocí horní navigace, a tak zkoumat jednotlivé kategorie produktů. Chcete-li najít konkrétní produkt, zadejte název nebo číslo produktu v okně prohlížeče v horní části stránky obchodu.
JAK ZKONTROLOVAT, ZDA JE DANÝ PRODUKT K DISPOZICI?

Otevřít Zavřít
Objeví-li se na stránce produkt, znamená to, že je k dispozici, ale zároveň to neznamená, že je k dispozici v požadovaném vzoru nebo barvě. Poznámka - přidání zboží do nákupního košíku nevede k jeho rezervaci.
MOHU OBJEDNAT PRODUKT, KTERÝ JE NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH LACOSTE.CZ NEDOSTUPNÝ?

Otevřít Zavřít
Není možné objednat produkt, který není k dispozici.
JE SORTIMENT STEJNÝ V INTERNETOVÉM OBCHODĚ LACOSTE.CZ A V KAMENNÝCH OBCHODECH?

Otevřít Zavřít
Ano, zpravidla mají internetový obchod a kamenný obchod stejný sortiment, ale mohou prodávat nerovnoměrným způsobem, což má za následek rozdíl v dostupnosti sortimentu.
JAKÉ JSOU MOJE MOŽNOSTI DODÁNÍ NA STRÁNKÁCH LACOSTE.CZ?

Otevřít Zavřít
V internetovém obchodě Lacoste.cz můžete využít kurýrní zásilky GLS.
JAK SI MOHU OBJEDNAT V OBCHODĚ LACOSTE.CZ?

Otevřít Zavřít
Pro zadání objednávky na webových stránkách Lacoste.cz přidejte produkt do nákupního košíku (volitelně první přihlášení do vašeho uživatelského účtu). Po zadání produktů do košíku zkontrolujte, zda objednávka souhlasí a potvrďte nebo poskytněte údaje pro zaslání. V dalším kroku přejděte na výběr způsobu platby, proveďte platbu a obdržíte e-mail s potvrzením o registraci objednávky (to může trvat až 20 minut).
MOHU ZRUŠIT JIŽ ZADANOU OBEDNÁVKU?

Otevřít Zavřít
Pokud objednávka ještě nebyla zaplacena, můžete ji zrušit odstraněním z košíku. Nicméně, pokud byla objednávka již zaplacena, není to možné.
MOHU ZMĚNIT JIŽ ZADANOU OBJEDNÁVKU?

Otevřít Zavřít
Bohužel to není možné. V případě, že objednávka byla zaplacena a doručena do systému vstupu objednávek, nemůže již být zrušena.
JAK SE DOZVÍM, ŽE MOJE OBJEDNÁVKA BYLA DORUČENA?

Otevřít Zavřít
Po zadání a zaplacení objednávky obdržíte dvě zprávy: potvrzení registrace nové objednávky a informace o počátku smluvního vztahu.
JAK MOHU ZKONTROLOVAT STAV SVÉ OBJEDNÁVKY?

Otevřít Zavřít
Přihlaste se do Lacoste.cz, poté přejděte na kartu Můj účet. Na levé straně najdete nabídku, ze které si můžete vybrat kartu Objednávky. Zde najdete podrobné informace o vaší objednávce. O případných změnách ve vaší objednávce budete informováni e-mailem.
EXISTUJE V OFICIÁLNÍM INTERNETOVÉM OBCHODĚ LACOSTE.CZ LIMIT NÁKUPU?

Otevřít Zavřít
V internetovém obchodě Lacoste.cz neexistuje žádný limit nákupu.
MOHU ZAČÍT NAKUPOVAT POMOCÍ MOBILNÍHO ZAŘÍZENÍ A POKRAČOVAT POMOCÍ POUŽÍVÁNÍ POČÍTAČE?

Otevřít Zavřít
Můžete přidávat své oblíbené produkty do košíku ze svého mobilního zařízení kdykoli, a poté pokračovat v nákupu na stolním počítači, ale musíte být přihlášeni ke svému účtu na obou zařízeních.
JAKÉ ZPŮSOBY PLATBY SI MUSÍM ZVOLIT?

Otevřít Zavřít
Když budete platit za nákupy v internetovém obchodě Lacoste.cz, můžete si zvolit mezi platbami bankovním převodem nebo kreditní kartou.
JAK MOHU ZA OBJEDNÁVKU ZAPLATIT BANKOVNÍM PŘEVODEM?

Otevřít Zavřít
V průběhu dokončování nákupů představuje třetí stupeň přesměrování na externí platební platformu národního integrátora plateb tpay.com. Zvolte banku, ze které hodláte prostředky převést, uveďte vaše jméno, příjmení a e-mail a přijměte ustanovení, poté klikněte na zelený rámeček s nápisem „Další krok“. V dalším okně potvrďte detaily převodu, zvolte způsob platby zde: Převeďte prostředky a postupujte běžným způsobem při převádění prostředků.
JAK MOHU ZA OBJEDNÁVKU ZAPLATIT PLATEBNÍ KARTOU?

Otevřít Zavřít
V průběhu dokončování nákupů představuje třetí stupeň přesměrování na externí platební platformu národního integrátora plateb tpay.com. Zvolte banku, ze které hodláte prostředky převést, uveďte vaše jméno, příjmení a e-mail a přijměte ustanovení, poté klikněte na zelený rámeček s nápisem „Další krok“. V dalším okně vyplňte údaje o vaší platební kartě. U některých bank se možná budete muset přihlásit ke svému účtu a potvrdit zatížení účtu karty. POZNÁMKA - systém nepřijímá platby kartou bez ochrany 3D-Secure.
CO MÁM DĚLAT, POKUD JSEM PLATBU NEDOKONČIL?

Otevřít Zavřít
Musíte se znovu přihlásit ke svému účtu, přejít do košíku a znovu platbu dokončit.
MOHU PRO OBJEDNÁVKU DOSTAT FAKTURU S DPH?

Otevřít Zavřít
Ano, po dokončení objednávky si můžete zvolit a nechat vystavit fakturu s DPH. Nezapomeňte správně vyplnit všechny údaje.
MOHU ODESLAT PRODUKTY NA JINOU ADRESU NEŽ NA UVEDENOU BĚHEM REGISTRACE?

Otevřít Zavřít
Ano, při dokončování vaší objednávky v části doručení můžete zadat libovolnou adresu pro doručení a uložit ji ve svém osobním adresáři.
ZA JAK DLOUHO PO ZADÁNÍ OBJEDNÁVKY BUDE OBJEDNÁVKA REALIZOVÁNA?

Otevřít Zavřít
Každá objednávka zadaná od pondělí do pátku v době před 13. hodinou je zpracována v ten samý den.
JAKÁ JE LHŮTA DORUČENÍ?

Otevřít Zavřít
Lhůta doručení by neměla přesáhnout 4-7 pracovní dny od okamžiku zadání objednávky. Provozovatel obchodu se zavazuje, že okamžitě předá zásilku provozovateli kurýrních služeb, ale nemůže ručit za náhodné situace, které způsobí delší lhůtu doručení.
JAK MOHU SLEDOVAT SVÉ OBJEDNÁVKY A ZJISTIT DEN DORUČENÍ?

Otevřít Zavřít
V e-mailu s informacemi o zásilce obdržíte všechny podrobnosti týkající se sledování zásilky.
BUDE MĚ KURÝR PŘED DORUČENÍM BALÍČKU KONTAKTOVAT?

Otevřít Zavřít
O doručovaném balíčku budete informováni prostřednictvím SMS.
CO SE STANE, KDYŽ NEBUDU PŘI DORUČOVÁNÍ BALÍČKU DOMA?

Otevřít Zavřít
Kurýr vás bude kontaktovat, pokud nenalezne nikoho doma, stanoví další termín doručení balíčku.
JAK MOHU ZKONTROLOVAT STAV SVÉ OBJEDNÁVKY?

Otevřít Zavřít
Přihlaste se do osobního účtu webové stránky Lacoste.cz, poté přejděte na kartu Můj účet. Na levé straně najdete nabídku a kartu Objednávky. Zde jsou podrobné informace o vaší objednávce. O případných změnách ve vaší objednávce budete také informováni e-mailem.
ODKUD JSOU PRODUKTY LACOSTE ZASÍLÁNY?

Otevřít Zavřít
Produkty Lacoste jsou zasílány ze skladu ve Varšavě.
MOHU OSOBNĚ VYZVEDNOUT OBJEDNÁVKU V INTERNETOVÉM OBCHODĚ NEBO V SÍDLE SPOLEČNOSTI?

Otevřít Zavřít
Osobní objednávku není možné vyzvednout v internetovém obchodě nebo v sídle společnosti.
NA JAKOU ADRESU MÁM ODESLAT VRÁCENÉ ZBOŽÍ?

Otevřít Zavřít

Vrácené zboží lze zaslat na následující adresu: Muszkieterów 15/15c, Hala C2, 02-273 Varšava

Chcete-li objednat bezplatné vrácení, kontaktujte prosím náš zákaznický servis


MŮŽE BÝT PRODUKT ZAKOUPENÝ V OBCHODĚ LACOSTE VRÁCEN DO INTERNETOVÉHO OBCHODU LACOSTE.CZ?

Otevřít Zavřít
Ne, není možné vrátit zboží zakoupené v kamenném obchodě v souladu s postupem, který platí v internetovém obchodě.
JAKÝM ZPŮSOBEM OBDRŽÍM PENÍZE ZA VRÁCENÉ ZBOŽÍ?

Otevřít Zavřít
Zákazník obdrží refundaci bankovním převodem na účet uvedený zákazníkem na formuláři pro vrácení v případě dobírky, nebo na účet, ze kterého byla platba provedena online, nebo jiným způsobem uvedeným zákazníkem.
KDY OBDRŽÍM PENÍZE ZA VRÁCENÉ ZBOŽÍ?

Otevřít Zavřít
Peníze za vrácené zboží obdržíte ihned po převzetí a přijetí vráceného zboží, nejpozději však do 30 dnů.
MOHU U VÁS VYMĚNIT PRODUKT ZAKOUPENÝ NA LACOSTE.CZ ZA JINOU VELIKOST NEBO BARVU?

Otevřít Zavřít
Ne, není možné produkt vyměnit. Pokud chcete jinou velikost nebo barvu, musíte nevhodný produkt vrátit a objednat produkt jiné velikosti nebo barvy v samostatné objednávce.
MUSÍ MÍT VRÁCENÉ ZBOŽÍ ORIGINÁLNÍ OBAL?

Otevřít Zavřít
Ano, vrácená objednávka musí být zabalena do originálního obalu, například do kartonové krabice v případě obuvi. Přepravní obal (karton) je záměrně přizpůsoben pohodlnému vrácení.
MUSÍM TAKÉ POSLAT ÚČTENKU?

Otevřít Zavřít
K vrácenému nákupu je nutné přiložit formulář pro vrácení a měli byste přiložit i účtenku.
MOHU POSLAT ZBOŽÍ ZPĚT NA DOBÍRKU?

Otevřít Zavřít
Ne, nemůžeme přijmout objednávku zaslanou na dobírku. Bude vrácena odesílateli.
JAK SE MOHU REGISTROVAT DO INTERNETOVÉHO OBCHODU LACOSTE.CZ?

Otevřít Zavřít
Pro registraci do internetového obchodu Lacoste.cz, přejděte na http://lacoste.cz/register a vyplňte uvedený formulář. Proč bych se měl registrovat v obchodě Lacoste.cz? Registrací v obchodě Lacoste.cz získáte nejrychlejší přístup ke všem našim akcím a speciálním slevám. Máte přístup k historii vašich objednávek a můžete si vytvořit svůj vlastní seznam přání a sdílet jej s rodinou a přáteli. Podívejte se na něj!
JAKÉ ÚDAJE MUSÍM POSKYTNOUT K VYTVOŘENÍ ÚČTU?

Otevřít Zavřít
Pro nastavení účtu na webových stránkách Lacoste.cz, je nutné zadat údaje, které budou později nutné k zajištění objednávky. Jsou to: jméno, příjmení, e-mail, vojvodství, poštovní směrovací číslo a datum narození (nutné k obnovení hesla).
ZAPOMNĚL(A) JSEM HESLO - CO DÁL?

Otevřít Zavřít
Přejděte na „Zapomněli jste heslo?“ Karta umístěna pod přihlašovacím polem, zadejte svou e-mailovou adresu a počkejte na zprávu s pokyny.
MOHU ZMĚNIT ÚDAJE, KTERÉ JSEM POSKYTNUL(A) PŘI REGISTRACI?

Otevřít Zavřít
Přihlaste se do Lacoste.cz, poté přejděte na kartu Můj účet. Objeví se před Vámi formulář s osobními údaji, kde můžete provést potřebné změny. Nezapomeňte je uložit.
MOHU PROVÉST NÁKUP V INTERNETOVÉM OBCHODĚ LACOSTE.CZ BEZ REGISTRACE?

Otevřít Zavřít
Ano, v internetovém obchodě Lacoste.cz můžete nakupovat i bez registrace. Nicméně při dokončování objednávky je nutné poskytnout potřebné údaje pro dodání zboží.
OBJEDNÁNÍ NEWSLETTERU

Otevřít Zavřít
Pro objednání newsletteru internetového obchodu Lacoste.cz stačí přejít na webové stránky obchodu a zanechat e-mailovou adresu v okně „Přidejte se k nám“. Přihlášení k odběru našeho newsletteru vám dává možnost sledovat nejnovější propagační akce a kolekce v našem obchodě.
JAK SE MOHU ODHLÁSIT Z ODBĚRU NEWSLETTERU?

Otevřít Zavřít
Chcete-li zrušit odběr newsletteru, najdete ve spodní části každého newsletteru odkaz „odhlásit z odběru newsletteru“, stačí kliknout na odkaz a postupovat podle pokynů. Vyřazením z odběru newsletteru se neodstraní účet uživatele.
Vaše členství bylo úspěšně dokončeno
OK
Výrobek přidán do vašich oblíbených

Výrobek byl přidán do vašeho seznamu oblíbených položek, můžete jej zobrazit v nabídce Moje oblíbené

Zobrazit seznam
Musíte vybrat velikost, kterou chcete přidat do seznamu oblíbených.