{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "name": " ", "email": "", "signupDate": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }
Domovská stránka
SMLUVNÍ PODMÍNKY
SMLUVNÍ PODMÍNKY

Otevřít Zavřít

PROVOZNÍ ŘÁD




Tento dokument určuje obecné

zásady a podmínky prodeje na webových stránkách www.lacoste.cz (dále jen

„Internetový obchod“), který vlastní a spravuje společnost Devanlay Polska Sp.

z o.o. se sídlem ve Varšavě (00-120 Varšava), ul. Złota 59, číslo NIP (DIČ):

7010341947, číslo REGON (IČ): 146127374, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném

Obvodním soudem pro hlavní město Varšavu ve Varšavě, 12. obchodní oddělení, pod

číslem KRS 0000419724, se základním kapitálem 13 038 100,00 PLN; e-mail:

info@lacoste.cz (dále jen „Devanlay“)

Oddíl 1 – Definice


Není-li uvedeno jinak, mají

pojmy psané s velkým písmenem použité v tomto Provozním řádu význam uvedený v

tomto Provozním řádu, tedy v tomto dokumentu.


1.           Devanlay

– společnost Devanlay Polska sp. z o.o. z se sídlem ve Varšavě (00-120

Varšava), ul. Złota 59, číslo NIP (DIČ): 7010341947, číslo REGON (IČ):

146127374, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Obvodním soudem pro hlavní

město Varšavu ve Varšavě, 12. obchodní oddělení, pod číslem KRS 0000419724, se

základním kapitálem 13 038 100,00 PLN.

2.           Pracovní

dny – dny v týdnu od pondělí do pátku, kromě státních svátků.


3.           Doručení

– úkon, který spočívá v tom, že společnost Devanlay prostřednictvím Dodavatele

doručí Zákazníkovi Zboží uvedené v objednávce.


4.           Dodavatel

– subjekt poskytující doručovací služby, se kterým společnost Devanlay

spolupracuje při Doručení Zboží, tj. společnost General Logistics Systems

Poland Sp. z o.o. se sídlem v obci Głuchowo (62-052), ul. Tęczowa 10, zapsaná v

obchodním rejstříku vedeném Okresním soudem v obci Poznaň-Nové Město a Wilda,

8. obchodní oddělení Národního soudního rejstříku, číslo KRS 0000005009, číslo

NIP (DIČ) 7851561831, nebo společnost Poczta Polska Spółka Akcyjna, ul. Rodziny

Hiszpańskich 8, 00-940 Varšava, číslo NIP (DIČ): 525-000-73-13, zapsaná v

obchodním rejstříku vedeném Obvodním soudem pro hlavní město Varšavu ve

Varšavě, číslo KRS: 0000334972, nebo společnost INPOST PACZKOMATY Sp. z o.o. se

sídlem v Krakově, adresa sídla: ul. Wielicka 28, 30-552 Krakov, zapsaná v

obchodním rejstříku vedeném Okresním soudem pro Krakov-Śródmieście v Krakově,

11. obchodní oddělení Národního soudního rejstříku pod číslem KRS 0000418380,

číslo NIP (DIČ) 6793081395.

5.           Heslo

– posloupnost písmen, číslic nebo jiných znaků, kterou si Zákazník zvolil při

Registraci v Internetovém obchodě za účelem zabezpečení přístupu k Zákaznickému

účtu vytvořenému v Internetovém obchodě.

6.           Zákazník

– subjekt, se kterým může být uzavřena Kupní smlouva a/nebo kterému mohou být

poskytovány elektronické služby v souladu se zákonem a tímto Provozním řádem.

Pokud je Zákazníkem fyzická osoba, musí být starší 18 let.

7.           Zákaznický

účet – zvláštní účet vytvořený společností Devanlay pro každého Zákazníka,

který se zaregistroval v Internetovém obchodě a uzavřel smlouvu o poskytování

služby vedení Zákaznického účtu společností Devanlay.

8.           Spotřebitel

– fyzická osoba starší 18 let, která vůči podnikateli činí právní úkon, který

přímo nesouvisí s jeho podnikatelskou nebo profesní činností uvedenou v čl. 221

občanského zákoníku.

9.           Přihlašovací

jméno – e-mailová adresa Zákazníka, která představuje individuální označení

Zákazníka vytvořené Zákazníkem, sestávající z posloupnosti písmen, číslic nebo

jiných znaků, která je spolu s Heslem vyžadována pro vytvoření Zákaznického

účtu v Internetovém obchodě.

10.         Schránka

na zásilky InPost – zařízení pro samostatné vyzvednutí a předání zásilek 24

(dvacet čtyři) hodin denně, 7 (sedm) dní v týdnu, provozované společností

InPost Paczkomaty sp. z o. o. se sídlem v Krakově (30-552 Krakov) ul. Wielicka

28.

11.         Zásady

ochrany osobních údajů – dokument uvádějící zásady, které je třeba dodržovat ve

všech záležitostech týkajících se zpracování a ochrany osobních údajů ve smyslu

daném předpisy o ochraně osobních údajů, zejména včetně nařízení Evropského

parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob

v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o

zrušení směrnice 95/46/ES (Úřední věstník Evropské unie L 119, s. 1) (dále jen

„GDPR“) a zákona o ochraně osobních údajů ze dne 10. května 2018 (dále jen

„Zákon o ochraně osobních údajů“). Tyto zásady jsou rovněž v souladu se zákonem

o poskytování elektronických služeb ze dne 18. července 2002, jakož i se

zákonem o telekomunikačním právu ze dne 16. července 2004, který je dostupný na

adrese [https://www.lacoste.cz/smluvni-podminky/].

12.         Provozní

řád – tento dokument.


13.         Registrace

– úkon uvedený v Provozním řádu, který Zákazník provádí za účelem využívání

všech funkcí dostupných v Internetovém obchodě.


14.         Prodejna

Devanlay – maloobchodní prodejna provozovaná společností Devanlay. Seznam

prodejen Devanlay je dostupný v Internetovém obchodě v záložce „Seznam prodejen

Devanlay“. V případě objednávky s možností osobního odběru je místem odběru pro

takovou objednávku Prodejna Devanlay, kterou si zákazník vybral.

15.         Zboží

– výrobky nabízené společností Devanlay prostřednictvím Internetového obchodu,

které může Zákazník zakoupit na základě Kupní smlouvy. Předmětem transakce jsou

pouze originální výrobky.

16.         Kupní

smlouva – kupní smlouva uzavřená na dálku mezi Zákazníkem a společností

Devanlay na základě podmínek uvedených v tomto Provozním řádu.




Oddíl 2 – Zásady provozu

Internetového obchodu


1.           Tento

Provozní řád určuje zásady uzavírání Kupní smlouvy prostřednictvím

Internetového obchodu na webových stránkách www.lacoste.cz. Objednávky jsou

přijímány na webových stránkách www.lacoste.cz.

2.           Výhradní

právo na provozování Internetového obchodu přísluší společnosti Devanlay.


3.           Veškerá

práva k Internetovému obchodu, včetně názvu Internetového obchodu, domény,

designu a/nebo celkového vzhledu webových stránek www.lacoste.cz, jakož i všech

typů informací, obrázků, značek Lacoste a dalších značek nabízených v

Internetovém obchodě, včetně vlastnických autorských práv a dalších práv

duševního vlastnictví, přísluší společnosti Devanlay. Materiály použité v

Internetovém obchodě, včetně kódů nebo softwaru, nesmí být měněny, kopírovány,

reprodukovány, zveřejněny, instalovány na jiný počítač, zasílány poštou,

přenášeny, zobrazovány nebo šířeny bez předchozího souhlasu společnosti

Devanlay nebo bez uvedení jejich zdroje. Veškerá výše uvedená práva k

Internetovému obchodu lze užívat pouze stanoveným způsobem a v souladu s tímto Provozním

řádem.

4.           Používání

Internetového obchodu je možné za předpokladu, že informační a komunikační

systém používaný Zákazníkem splňuje následující minimální technické požadavky:


a.           používá

webový prohlížeč s podporou Java Script: Internet Explorer (verze 8.0 nebo

lepší), Mozilla Firefox (verze 22 nebo lepší) nebo Google Chrome (verze 27 nebo

lepší),

b.           má

minimální rozlišení obrazovky 1024 × 768 pixelů, e-mailový účet a přístup k

internetu.


5.           Obrázky

zobrazované v Internetovém obchodě, jakož i jiné způsoby vizualizace a

zobrazení Zboží neodrážejí jeho skutečnou velikost a jsou pouze informativní

povahy.

6.           Kontakt

prostřednictvím Internetového obchodu je možný 24 hodin denně, 7 dní v týdnu

prostřednictvím e-mailu (info@lacoste.cz) nebo v pracovní dny na telefonním

čísle (+48 222 78 15 99) od 9.00 do 17.00 hodin. Zákazník může kontaktovat

Internetový obchod prostřednictvím e-mailu nebo kontaktního formuláře

dostupného v Internetovém obchodě na adrese https://www.lacoste.cz/kontakt.

7.           Objednání

Zboží dostupného v Internetovém obchodě prostřednictvím internetu je možné po

Registraci vyplněním registračního formuláře dostupného v Internetovém obchodě

(Nákup s Registrací) nebo poskytnutím nezbytných osobních a kontaktních údajů

pro dokončení smlouvy (Nákup bez Registrace). Prohlížení sortimentu

Internetového obchodu nevyžaduje Registraci.

8.           Zákazník

nesmí zveřejňovat nezákonný obsah ani používat Internetový obchod nebo využívat

elektronické služby poskytované společností Devanlay způsobem, který je v

rozporu se zákonem, dobrými mravy nebo porušuje práva třetích stran.

9.           Informace

zveřejněné v Internetovém obchodě nepředstavují nabídku společnosti Devanlay ve

smyslu občanského zákoníku, ale pouze výzvu Zákazníkům k podání nabídek za

účelem uzavření Kupní smlouvy.

10.         Zadáním

objednávky Zákazník rovněž prohlašuje, že je zletilý a plně způsobilý k právním

úkonům (včetně uzavírání smluv).


11.         Osoby,

které se zaregistrují v Internetovém obchodě a nakupují v něm, poskytují své

osobní údaje a souhlasí s jejich zpracováním ze strany společnosti Devanlay na

základě podmínek uvedených v Zásadách ochrany osobních údajů. Za účelem

potvrzení správnosti údajů uvedených při Registraci v Internetovém obchodě

obdrží Zákazník e-mail s žádostí o potvrzení údajů.

Oddíl 3 – Zákaznický účet


1.           Zákazník

si může vytvořit svůj Zákaznický účet. Každý Zákazník je oprávněn mít vždy

nejvýše jeden Zákaznický účet. Společnost Devanlay si vyhrazuje právo smazat

více registrací. Aby si Zákazník mohl vytvořit takový Zákaznický účet, musí

provést bezplatnou Registraci. Registrace umožní Zákazníkovi:

i.           zadávat,

upravovat nebo mazat údaje, včetně doručovacích adres;


ii.            zadávat

objednávky na základě údajů zadaných Zákazníkem;


iii.           vytvořit

nákupní seznam;


iv.           zobrazit

historii objednávek;


v.           objednat

a odstoupit od objednávky zpravodaje;


vi.           používat

slevové kódy;


vii.          provádět

platby za objednávky na dobírku;


viii.         používat

další funkce, které jsou dostupné registrovaným Zákazníkům.


2.           Pro

Registraci je nutné si přečíst a odsouhlasit Provozní řád a Zásady ochrany

osobních údajů, poskytnout osobní údaje, jako jsou: jméno, příjmení, e-mailová

adresa, heslo a další, pokud je to nutné, a souhlasit se zpracováním osobních

údajů Internetovým obchodem, jakož i vyplnit registrační formulář společnosti

Devanlay dostupný v Internetovém obchodě a odeslat e-mailem kompletní formulář

společnosti Devanlay zaškrtnutím příslušného pole ve formuláři. Během

Registrace si Zákazník vytvoří individuální Heslo.

3.           Po

odeslání kompletního registračního formuláře bude Zákazníkovi na jeho

e-mailovou adresu uvedenou v registračním formuláři zaslán aktivační odkaz. Po

kliknutí na aktivační odkaz bude Zákazník přesměrován na přihlašovací stránku v

Internetovém obchodě. V tomto okamžiku je uzavřena smlouva o poskytování

elektronických služeb vedení Zákaznického účtu. Tím se rozumí, že Zákazník

získá přístup ke svému Zákaznickému účtu a právo měnit údaje uvedené při

Registraci, s výjimkou práva měnit Přihlašovací údaje.

4.           Zákaznický

účet vytvořený na základě Registrace je pro Zákazníka veden po neomezenou dobu.

Zákazník může kdykoli požádat o zrušení svého účtu v Internetovém obchodě a

požádat o jeho vymazání. Za zrušení Zákaznického účtu a jeho smazání nejsou

účtovány žádné poplatky.

5.           Během

Registrace může Zákazník dobrovolně souhlasit se zpracováním svých osobních

údajů pro marketingové účely zaškrtnutím příslušného pole v registračním

formuláři. V takovém případě společnost Devanlay uvede účel shromažďování

osobních údajů Zákazníka, jakož i příjemce těchto údajů, které společnost

Devanlay zná nebo předpokládá.

6.           Souhlas

Zákazníka se zpracováním jeho osobních údajů pro marketingové účely nepodmiňuje

možnost uzavření smlouvy se společností Devanlay o elektronickém poskytování

služby vedení Zákaznického účtu. Zákazník může souhlas kdykoli odvolat

vyplněním příslušného prohlášení. Prohlášení lze zaslat na adresu společnosti

Devanlay e-mailem.

7.           Chcete-li

vymazat Zákaznický účet z Internetového obchodu, kontaktujte společnost

Devanlay telefonicky (+48 222 78 15 99) od 9.00 do 17.00. Pokyn k vymazání

Zákaznického účtu bude přijat ke zpracování poté, co bude potvrzeno, že osoba,

která podává žádost, je vlastníkem tohoto účtu. K vymazání Zákaznického účtu

dojde do 14 dnů od podání žádosti a tím dojde k ukončení smlouvy o poskytování

elektronických služeb se společností ze strany Zákazníka, jejímž předmětem je

vedení Zákaznického účtu.

8.           Společnost

Devanlay je oprávněna zablokovat Zákaznický účet v případech stanovených obecně

závaznými právními předpisy. Společnost Devanlay je rovněž oprávněna zablokovat

Zákaznický účet ze závažných důvodů, kterými jsou:

i.           porušení

obecně platných právních předpisů, práv třetích osob (zejména včetně nehmotných

majetkových práv), osobnostních práv třetích osob nebo zásad společenského

soužití ze strany Zákazníka při používání Internetového obchodu;

ii.            jiné

opakované (nejméně dvakrát) porušení ustanovení tohoto Provozního řádu ze

strany Zákazníka;


iii.           opakované

(nejméně dvakrát) objednání Zboží k úhradě při vyzvednutí předmětu objednávky

Zákazníkem s uvedením nepravdivých kontaktních údajů, které znemožňují zjištění

adresáta;

iv.           trvalé

a opakované odstoupení Zákazníka od smlouvy za podmínek uvedených v § 9 tohoto

Provozního řádu, pokud odstoupení není odůvodněno nemožností společnosti

Devanlay plnit smlouvu v souladu s obsahem objednávky.

9.           Zákazník

bude o záměru zablokovat jeho Zákaznický účet informován na e-mailovou adresu

aktuálně registrovanou v Internetovém obchodě. V souladu s ustanoveními

předchozího oddílu se zablokováním účtu rozumí ukončení smlouvy o poskytování

elektronických služeb se Zákazníkem s okamžitou platností.

10.         V

případě, že je Zákaznický účet zablokován v souladu s odst. 8–9 výše, budou

všechny nevyřízené objednávky zadané tímto Zákazníkem společností Devanlay

zrušeny. Zrušení se provádí do 1 dne od zablokování Zákaznického účtu. V

takovém případě společnost Devanlay vrátí Zákazníkovi celou zaplacenou částku,

pokud již byla provedena platba za objednávku. Zaplacená částka bude vrácena v

souladu s obecně platnými právními předpisy.



Oddíl 4 – Zadávání objednávek


1.           Zákazník

může zadávat objednávky 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, avšak objednávky jsou

vyřizovány v Pracovní dny mezi 10.00 a 14.00 hod. Objednávky zadané v Pracovní

dny do 14.00 hod. jsou vyřízeny ještě týž den. Objednávky zadané v Pracovní dny

od 14.00 hod. a jindy než v Pracovní dny budou vyřízeny následující Pracovní

den.

2.           Zadání

objednávky se považuje za odeslání nabídky Zákazníkem společnosti Devanlay na

uzavření Kupní smlouvy na Zboží uvedené v objednávce.


3.           Zadáním

objednávky s Registrací (Nákup s Registrací) se rozumí skutečnost, že Zákazník

po přihlášení do Internetového obchodu zadá objednávku přidáním Zboží do košíku

a uvedením způsobu platby a Doručení a údajů potřebných k vystavení faktury,

pokud o ni Zákazník požádal, jakož i případných poznámek k objednávce

týkajících se doručovací adresy. Pokud Zákazník neposkytne všechny požadované

informace, nebude možné objednávku zadat. Před zadáním objednávky bude Zákazník

informován o celkové ceně za vybrané Zboží, ceně za Doručení, jakož i o

případných dalších nákladech, které je Zákazník povinen na základě Kupní

smlouvy vynaložit. V případě nákupu s Registrací získá Zákazník také přístup k

dalším možnostem, jako jsou: historie objednávek, možnost ověřit, v jaké fázi

je poslední objednávka, zapamatování dodacích adres, možnost získávat aktuální

informace o zboží z Internetového obchodu. V případě Doručení do Schránky na

zásilky InPost nebo do Prodejny Devanlay musí Zákazník rovněž uvést číslo mobilního

telefonu nebo e-mailovou adresu, na kterou mu budou zaslány informace o

možnosti vyzvednutí Zboží.

4.           Zadáním

objednávky bez Registrace (nákup bez Registrace) se rozumí skutečnost, že

Zákazník učiní objednávku přidáním Zboží do košíku a zaškrtne možnost

„Objednat“ s uvedením způsobu platby, Doručení a dalších údajů nezbytných k

uzavření smlouvy, jako jsou: jméno, datum narození, pohlaví, telefonní číslo,

adresa, e-mail, údaje nezbytné k vystavení faktury, pokud byl takový požadavek

vznesen, a také případné poznámky k objednávce týkající se doručovací adresy.

Pokud Zákazník neposkytne všechny požadované informace, nebude možné objednávku

zadat. V případě Nákupu bez Registrace je Zákazník povinen se seznámit s

Provozním řádem Internetového obchodu a souhlasit se zpracováním svých osobních

údajů. Po zadání objednávky společnost Devanlay zašle potvrzení objednávky na

e-mailovou adresu uvedenou Zákazníkem. V případě Doručení do Schránky na

zásilky InPost nebo do Prodejny Devanlay musí Zákazník rovněž uvést číslo

mobilního telefonu nebo e-mailovou adresu, na kterou mu budou zaslány informace

o možnosti vyzvednutí Zboží.

5.           Proces

zadávání objednávky končí u Nákupů s Registrací i u Nákupů bez Registrace,

jakmile je vybrána možnost „Potvrdit objednávku a zaplatit“. Tento krok

potvrzuje zadání objednávky.

6.           Následně

Zákazník obdrží na svou e-mailovou adresu, kterou uvedl v registračním

formuláři v Internetovém obchodě (Nákup s Registrací) nebo při zadání

objednávky (Nákup bez Registrace), potvrzení o přijetí objednávky ke zpracování

spolu s odkazem na aktuální Provozní řád, který stanoví podmínky a zásady Kupní

smlouvy a je její nedílnou součástí, a dále pak individuální číslo objednávky

(dále jen „Kód objednávky“), jehož poskytnutí umožňuje mimo jiné zjistit stav

objednávky. Informace o přijetí objednávky ke zpracování neznamená přijetí

objednávky společností Devanlay, jedná se pouze o potvrzení, že společnost

Devanlay obdržela objednávku Zákazníka. Společnost Devanlay následně potřebuje

dostatečný čas na zpracování objednávky a přípravu Zboží k odeslání. Zákazník

obdrží od společnosti Devanlay e-mail, který obsahuje informaci o přijetí

objednávky spolu s údaji o odeslání (dále jen „Potvrzení o odeslání“), což

představuje prohlášení společnosti Devanlay o přijetí nabídky uvedené v odd. 4

odst. 3 a 4 výše. Poté, co Zákazník obdrží Potvrzení o odeslání, je uzavřena

Kupní smlouva. V případě vyzvednutí v Prodejně Devanlay obdrží Zákazník v

Potvrzení o odeslání také jednorázový Kód objednávky, který mu umožní

vyzvednout si Zboží v Prodejně Devanlay. Předání Kódu objednávky třetí osobě ze

strany Zákazníka se považuje za souhlas Zákazníka s předáním objednávky v

Obchodě Devanlay osobě, která má kód. V takovém případě jsou společnost

Devanlay a subjekty provozující Prodejny Devanlay oprávněny vydat Zboží osobám,

které poskytly údaje umožňující vyzvednutí Zboží v Prodejně Devanlay. Kupní

smlouva na nákup příslušného Zboží je uzavřena na dobu určitou a trvá po dobu

vyřízení objednávky. Místem plnění Zboží zakoupeného v Internetovém obchodě je

doručovací adresa uvedená Zákazníkem.

7.           U

Nákupů s Registrací a Nákupů bez Registrace může Zákazník souhlasit se zasláním

faktury v elektronické podobě. Faktura je zaslána na e-mailovou adresu uvedenou

v Zákaznickém účtu nebo uvedenou při zadávání objednávky v případě Nákupů bez

Registrace. Pokud Zákazník odmítne zaslání faktury elektronicky, bude faktura

zaslána běžnou formou, tj. v papírové podobě spolu s objednávkou.

8.           Příkaz

k úhradě je nutno zadat ihned po zadání objednávky. Pokud platba není připsána

na účet společnosti Devanlay nebo zprostředkovatelských subjektů (služba PayU),

nebude objednávka považována za řádně zadanou, smlouva nebude uzavřena a

objednávka nebude vyřízena. V takovém případě lze objednávku zadat znovu.

9.           Po

kliknutí na tlačítko „Potvrdit objednávku a zaplatit“ si Zákazník vybere jeden

z aktuálně dostupných způsobů platby, který nalezne na webových stránkách

lacoste.cz v záložce „Způsob platby“ a který se zobrazí při zadávání

objednávky:

i. prostřednictvím služby PayU,


ii. kreditní kartou,


platbou na dobírku, přičemž

tato možnost je dostupná pouze u Nákupu s Registrací.


10.         Společnost

Devanlay si vyhrazuje právo stanovit způsob doručení a způsob platby

Zákazníkovi, který:


i. nejméně třikrát nevyzvedl

předmět objednávky doručený prostřednictvím polské pošty, splatný na dobírku,

do 14 dnů ode dne doručení na příslušnou pobočku polské pošty;


ii. má více než dvě objednávky,

které čekají na vyzvednutí na určené pobočce polské pošty, ve Schránce na

zásilky InPost nebo prostřednictvím kurýra;


iii. nejméně třikrát nevyzvedne

předmět objednávky doručený do vybrané Prodejny Devanlay;


iv. má více než dvě objednávky

čekající na vyzvednutí ve vybrané Prodejně Devanlay.


11.         V

případě Nákupu s Registrací i Nákupu bez Registrace potvrdí společnost Devanlay

Zákazníkovi při uzavření Kupní smlouvy své obchodní podmínky zasláním těchto

obchodních podmínek na e-mailovou adresu Zákazníka uvedenou Zákazníkem při

Registraci (Nákup s Registrací) nebo při podání objednávky (Nákup bez

Registrace).

12.         V

kterékoli fázi zadávání objednávky až do provedení platby je možné objednávku

zrušit tím, že Zákazník přeskočí další kroky a opustí podstránku používanou pro

zadávání objednávek. Objednávka, kterou Zákazník nedokončí, nebude zpracována.

13.         Objednávka

Zákazníka je rovněž zaznamenána a uložena v systému společnosti Devanlay. Účetní

doklady potvrzující Kupní smlouvu uzavřenou prostřednictvím naší služby se

uchovávají po dobu 5 let.

14.         Společnost

Devanlay může kontaktovat Zákazníka na e-mailové adrese nebo telefonním čísle

uvedeném Zákazníkem za účelem vyjasnění nejasností, potvrzení objednávky nebo v

jiných záležitostech souvisejících s vyřízením objednávky.





Oddíl 5 – Platby


1.           Ceny

Zboží dostupného v Internetovém obchodě jsou uvedeny v PLN a zahrnují DPH. Ceny

nezahrnují informace o dalších nákladech (např. náklady na Doručení a jiné),

které vzniknou Zákazníkovi v souvislosti s Kupní smlouvou. Při výběru způsobu

Doručení bude Zákazník informován o dodatečných nákladech do okamžiku zadání

objednávky v souladu s odd. 6 odst. 14. Cena jakéhokoli Zboží je závazná v

okamžiku zadání objednávky Zákazníkem.

2.           V

případě Nákupu s Registrací provede Zákazník platbu výběrem jedné z aktuálně

dostupných možností platby uvedených na webových stránkách lacoste.cz v záložce

„Způsoby platby“ a zobrazených při zadávání objednávky:

a.           platba

při převzetí Zboží – po doručení polskou poštou nebo kurýrní společností – v

hotovosti (pouze v Polsku). V takovém případě je zpracování objednávky zahájeno

poté, co Zákazník obdrží potvrzení o přijetí objednávky v Internetovém obchodě;

b.           před

převzetím Zboží (platba předem – pouze v Polsku), prostřednictvím jednoho z

elektronických platebních systémů, které společnost Devanlay v daném okamžiku

využívá, v případě převzetí Zboží ze Schránky na zásilky InPost nebo volby

doručení Zboží na uvedenou adresu prostřednictvím polské pošty nebo kurýrní

společnosti.

Zákazník nemůže zaplatit část

objednávky předem a část objednávky při doručení.


Zákazník je vždy informován na

webových stránkách lacoste.cz, která možnost platby je aktuálně dostupná.


3.           V

případě Nákupu bez Registrace může Zákazník zaplatit pouze před převzetím Zboží

– bankovním převodem nebo kreditní kartou, kterou společnost Devanlay vždy

uvede na webových stránkách lacoste.cz, a to prostřednictvím některého z

elektronických platebních systémů, které společnost Devanlay v daném okamžiku

využívá. V tomto případě bude objednávka zpracována poté, co společnost

Devanlay obdrží potvrzení o řádném provedení platby od subjektu provádějícího

platbu.

4.           Společnost

Devanlay využívá platební systém PayU provozovaný společností PayU SA se sídlem

v Poznani, 60-166 Poznaň, ul. Grunwaldzka 186, národní platební institucí,

podléhající dohledu Úřadu pro finanční dohled, zapsané v rejstříku platebních

služeb pod číslem IP1/2012, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Okresním

soudem v obci Poznaň-Nové Město a Wilda v Poznani, 8. obchodní oddělení

Národního soudního rejstříku pod číslem KRS 0000274399, se základním kapitálem

ve výši 4 944 000 PLN, splaceným v plné výši, s daňovým identifikačním číslem

NIP: 779-23-08-495, REGON (IČ) 300523444 (v tomto případě bude zpracování

objednávky zahájeno poté, co společnost Devanlay zašle Zákazníkovi potvrzení o

přijetí objednávky a poté, co společnost Devanlay obdrží informaci ze systému

PayU o platbě provedené Zákazníkem).

5.           Společnost

Devanlay si vyhrazuje právo měnit ceny Zboží, zavádět a rušit propagační akce,

zavádět nové Zboží a provádět změny v sortimentu Zboží. Všechny objednávky

zadané přede dnem zavedení výše uvedených změn budou vyřízeny podle stávajících

podmínek.

6.           Propagační

akce v Internetovém obchodě nelze vzájemně kombinovat, pokud není v podmínkách

propagační akce uvedeno jinak.


7.           Pouze

v případě Nákupu s Registrací může Zákazník použít slevový kód, který obdržel

od Internetového obchodu nebo od jiného subjektu, který zakoupil slevové kódy

opravňující jeho zákazníky k získání slevy v Internetovém obchodě. Slevové kódy

mají dobu platnosti, po kterou může Zákazník nabízenou slevu využít. Slevový

kód nelze kombinovat s jinými slevovými kódy a jinými akcemi, pokud není v

podmínkách dané propagační akce uvedeno jinak. Po uplynutí doby platnosti

slevového kódu není možné slevový kód použít.



Oddíl 6 – Lhůty zpracování a

Doručení


1.           Objednávky

jsou vyřízeny za předpokladu, že Internetový obchod obdrží platbu, a to na

základě výběru možnosti platby při doručení. Zákazník může využít tyto možnosti

Doručení výběrem jedné z aktuálně dostupných možností, které jsou uvedeny na

webových stránkách lacoste.cz:

a.           adresa

uvedená Zákazníkem v registračním formuláři (Nákup s Registrací) nebo adresa

uvedená při zadávání objednávky (Nákup bez Registrace)


b.           schránka

na zásilky InPost na území Polské republiky


c.           prodejna

Devanlay.




O možnostech doručení Zboží

bude Zákazník vždy informován na webových stránkách lacoste.cz.


2.           Zboží

může být doručeno pouze na území Polské republiky.


3.           Zboží

prodávané v internetovém obchodě je Zboží, které je dostupné.


4.           Ve

výjimečných situacích, např. když si stejné Zboží objedná mnoho Zákazníků

najednou, se může stát, že Zboží nebude dostupné. V takovém případě bude

Zákazník informován o skutečnosti, že objednávku není možné vyřídit a Kupní

smlouva tak nebude uzavřena. Společnost Devanlay vrátí Zákazníkovi všechny

platby, které od něj obdržela v souladu s právními předpisy v souvislosti s

konkrétní Kupní smlouvou, která nebyla uzavřena.

5.           V

případě, že konkrétní Zboží nebude skladem nebo objednávku nebude možné vyřídit

z jiného důvodu, bude Zákazník informován e-mailem nebo telefonicky o potížích

s vyřízením objednávky a o možném řešení. Pokud se ukáže, že objednávku nelze

vyřídit, Kupní smlouva nebude uzavřena. V takovém případě společnost Devanlay

vrátí Zákazníkovi všechny platby, které od něj obdržela v souladu s právními

předpisy v souvislosti s konkrétní Kupní smlouvou, která nebyla uzavřena.

6.           Zboží,

které je předmětem Kupní smlouvy, musí být dodáno bez vad.


7.           Zpracování

objednávky je zahájeno okamžikem uvedeným v odd. 5 odst. 2 nebo 3.


8.           Při

zadání objednávky bude Zákazník e-mailem informován o počtu Pracovní dnů

potřebných na Doručení a zpracování objednávky.


9.           Zboží

bude doručeno do 1 až 4 Pracovních dnů od Potvrzení o odeslání.


10.         Společnost

Devanlay je povinna dodat prostřednictvím Dodavatele Zboží objednané Zákazníkem

podle výběru Zákazníka z aktuálně dostupných možností:


a.           na

adresu uvedenou v registračním formuláři (Nákup s Registrací) nebo


b.           na

adresu uvedenou při zadávání objednávky (Nákup bez Registrace) nebo


c.           do

Schránky na zásilky Inpost nebo


d.           do

Prodejny Devanlay.


Zákazník je povinen uvést

správnou (aktuální) a přesnou adresu, na kterou má být Zboží doručeno, a

telefonní číslo, na kterém jej lze kontaktovat za účelem vyzvednutí. Pokud

Zákazník uvede nesprávnou nebo nepřesnou adresu, společnost Devanlay v

nejširším rozsahu povoleném zákonem neodpovídá za nedoručení nebo prodlevu v

doručení Zboží, pokud se z výše uvedeného důvodu i přes veškerou snahu

společnosti Devanlay a kurýrní společnosti ukáže, že Zboží nelze doručit nebo

doručit včas. Aby si Zákazník nebo třetí osoba mohli vyzvednout Zboží v

Prodejně Devanlay, musí zaměstnanci obchodu Devanlay sdělit Kód objednávky

zaslaný v Potvrzení o odeslání, své jméno a příjmení nebo e-mailovou adresu, ze

které byla objednávka zadaná. V případě důvodných pochybností mohou být

Zákazník nebo třetí osoba požádáni o předložení dokladu totožnosti. Zákazník

nebo třetí osoba, která Zboží přebírá, podepíší potvrzení o převzetí.

11.         O

odeslání Zboží bude Zákazník informován e-mailem v den odeslání Zboží.


12.         Zákazník

je povinen prohlédnout doručené Zboží včas a způsobem, který je pro takové

zásilky přijatelný, a to za přítomnosti zaměstnance Dodavatele. V případě

zjištění vady nebo poškození zásilky je Zákazník oprávněn požadovat, aby

zaměstnanec Dodavatele sepsal řádný protokol.

13.         Společnost

Devanlay přiloží ke každé zásilce stvrzenku jako doklad o zaplacení. Na žádost

Zákazníka a po poskytnutí potřebných údajů vystaví společnost Devanlay fakturu

a přiloží ji k zásilce, v souladu s oddílem 4 odst. 7 tohoto Provozního řádu.

Společnost Devanlay neodpovídá za poskytnutí nesprávných údajů Zákazníka.

14.         Náklady

na Doručení Zboží hradí Zákazník, pokud hodnota objednávky nepřesáhne 400 PLN,

přičemž tyto náklady jsou připočteny k hodnotě objednávky Zákazníka. Tyto

náklady jsou Zákazníkovi sděleny před zadáním objednávky. Na webových stránkách

lacoste.cz se mohou někdy objevit informace nebo propagační akce, které

upravují cenu doručení odlišně od tohoto Provozního řádu, a v takovém případě

je pro Zákazníka závazné aktuální oznámení na webových stránkách.

15.         V

souvislosti se zpracováním objednávky je na e-mailovou adresu Zákazníka zaslána

zpráva o aktuálním průběhu zadávání a zpracování objednávky (stav objednávky).

V této zprávě může společnost Devanlay zaslat informace o nedokončené

objednávce a po vyřízení objednávky zašle Zákazníkovi poděkování za využití

nabídky společnosti Devanlay.

16.         V

případě Schránky na zásilky InPost má Zákazník na vyzvednutí Zboží 2 dny a v

případě vyzvednutí v Prodejně Devanlay činí tato lhůta 7 dní.




Oddíl 7 – Záruka


1.           Zboží

musí být bez fyzických a právních vad, přičemž pokud má Zboží vadu (záruční),

společnost Devanlay ručí Zákazníkovi za tuto vadu.


2           Má-li

Zboží vadu, má Zákazník právo:


a)           požádat

o snížení ceny nebo odstoupit od Kupní smlouvy, pokud společnost Devanlay

neprodleně a bez zbytečné újmy pro Zákazníka nevymění vadné Zboží za bezvadné

nebo neodstraní vadu. Toto omezení neplatí, pokud již bylo Zboží společností

Devanlay vyměněno nebo opraveno nebo pokud společnost Devanlay nesplnila

povinnost vyměnit Zboží za bezvadné nebo odstranit vady. Zákazník může namísto

odstranění vady navrženého společností Devanlay požadovat výměnu Zboží za Zboží

bez vady nebo požadovat odstranění vady namísto výměny Zboží, ledaže by nebylo

možné uvést Zboží do stavu v souladu se smlouvou způsobem zvoleným Zákazníkem

nebo by pro to bylo nutné vynaložit nadměrné náklady ve srovnání se způsobem

navrženým společností Devanlay. Při posuzování nepřiměřených nákladů se

přihlíží k hodnotě bezvadného Zboží, druhu a významu zjištěné vady, jakož i k

újmě, které by byl Zákazník vystaven při řešením jiným způsobem.

b)           požadovat

výměnu vadného Zboží za bezvadné nebo odstranění vady. Společnost Devanlay je

povinna vyměnit vadné Zboží za Zboží bez vady nebo vadu odstranit v přiměřené

lhůtě bez zbytečné újmy pro Zákazníka. Společnost Devanlay může odmítnout

vyhovět žádosti Zákazníka, pokud není možné uvést vadné Zboží do stavu v

souladu s Kupní smlouvou způsobem zvoleným Zákazníkem nebo pokud by k uvedení

Zboží do souladu s Kupní smlouvou bylo nutné vynaložit nepřiměřeně vysoké

náklady ve srovnání s jiným možným způsobem. Náklady na opravu nebo výměnu

hradí společnost Devanlay.

3.           Zákazník,

který uplatňuje práva ze záruky, je povinen doručit vadné Zboží na adresu

společnosti Devanlay. V případě, že je Zákazník Spotřebitelem, hradí náklady na

doručení společnost Devanlay.

4.           Společnost

Devanlay nese záruční odpovědnost, pokud se fyzická vada vyskytne do dvou let

od doručení Zboží Zákazníkovi. Nárok na odstranění vady nebo výměnu Zboží za

Zboží bez vady zaniká uplynutím jednoho roku, tato lhůta však nemůže skončit

dříve než uplynutím lhůty uvedené v první větě. V této lhůtě může Zákazník

odstoupit od Kupní smlouvy nebo požádat o snížení ceny z důvodu vady Zboží.

Pokud Zákazník požadoval výměnu Zboží za Zboží bez vady nebo odstranění vady,

běží lhůta pro odstoupení od Kupní smlouvy nebo pro podání žádosti o snížení

ceny od okamžiku marného uplynutí lhůty pro výměnu Zboží nebo odstranění vady.

5.           Má-li

zakoupené Zboží vadu, může Zákazník, který je Spotřebitelem, podat reklamaci

podle občanského zákoníku (§ 556 a násl. občanského zákoníku ze dne 23. dubna

1964 (Sb. z. z 1964, č. 16, část. 93, v platném znění). Reklamaci lze uplatnit

v rámci záruky za vady. V případě vady výrobku mají Spotřebitelé právo na

bezplatnou opravu nebo výměnu, snížení ceny nebo vrácení výrobku. Tato práva se

vztahují na vady, které se vyskytly do 2 let od data doručení Zboží. Není nutné

předkládat účtenku. Ve výše uvedené lhůtě může Spotřebitel namísto odstranění

vady navržené společností Devanlay požadovat výměnu věci za bezvadnou věc

(je-li dostupná) nebo namísto výměny věci požadovat odstranění vady, ledaže by

uvedení věci do souladu s Kupní smlouvou způsobem zvoleným Spotřebitelem nebylo

možné nebo by vyžadovalo nepřiměřené náklady ve srovnání se způsobem navrženým

společností Devanlay. Při posuzování nepřiměřených nákladů se přihlíží k

hodnotě bezvadného Zboží, druhu a významu zjištěné vady, jakož i k újmě, které

by byl Spotřebitel vystaven při řešením jiným způsobem. Společnost Devanlay

posoudí reklamaci do 14 dnů. Pro podání reklamace si Spotřebitel objedná

kurýra, který od něj zásilku vyzvedne. Zaplacená částka se v případě poškození

nebo vady Zboží, pokud skutečně existuje, vrací v plné výši, včetně nákladů na

doručení výrobku a nákladů na přepravu tohoto výrobku do společnosti Devanlay

(pokud je tento způsob přepravy dostupný na webových stránkách lacoste.cz).

Peníze budou vráceny stejným způsobem, který si Spotřebitel zvolil při platbě

za výrobek, pokud Spotřebitel výslovně neurčil jiný způsob vrácení peněz a

pokud je to technicky možné, a nepřinese to Spotřebiteli žádné další náklady.



Oddíl 8 – Vyřizování reklamací


1.           Veškeré

reklamace Zboží, jakož i průběhu objednávky Zákazníka a případných potíží s

vyzvednutím zpětné zásilky je třeba zaslat e-mailem na adresu info@lacoste.cz.


2.           V

případě reklamace poštou je nutné uvést důvody reklamace, popis problému a

informace potřebné k identifikaci objednávky a zaslat objednávku zpět na

následující adresu: Internetový obchod Devanlay Polska Sp. z o.o. se sídlem ve

Varšavě (02-273 Varšava), ul. Muszkieterów 15C C1-C2.

3.           V

případě podávání reklamace zašle Zákazník vadné Zboží společnosti Devanlay.

Společnost Devanlay neposkytuje možnost reklamace předáním Zboží do Prodejny

Devanlay.

4.           Společnost

Devanlay je povinna informovat Zákazníka o svém stanovisku k reklamaci Zboží

nebo plnění Kupní smlouvy do 14 dnů ode dne obdržení reklamace Zákazníka.


6.           Zákazník

může podat reklamaci také v souvislosti s využíváním bezplatných služeb

poskytovaných společností Devanlay elektronickou cestou. Zákazník může zaslat

reklamaci v elektronické podobě na adresu info@lacoste.cz. Reklamace musí

obsahovat popis problému. Společnost Devanlay musí na reklamaci odpovědět

neprodleně, nejpozději však do 14 dnů.



Oddíl 9 – Právo na odstoupení

od smlouvy


A.           Zákonné

právo na odstoupení od smlouvy




1.           Zákazník,

který je Spotřebitelem, má právo bez udání důvodu odstoupit od Kupní smlouvy do

30 dnů ode dne, kdy Zboží přešlo do jeho vlastnictví nebo do vlastnictví jím

určené třetí osoby jiné než kurýra.

2.           Odstoupením

od Kupní smlouvy se rozumí skutečnost, že se na Kupní smlouvu hledí, jako by

nikdy nebyla uzavřena.


3.           Pokud

Zákazník, který je Spotřebitelem, učiní prohlášení o odstoupení od Kupní

smlouvy předtím, než společnost Devanlay obdrží nabídku Zákazníka, není již

nabídka závazná.

4.           Pro

uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí Zákazník informovat společnost

Devanlay o svém rozhodnutí odstoupit od Kupní smlouvy jednoznačným prohlášením

(například dopisem zaslaným poštou nebo e-mailem). Společnost Devanlay

neposkytuje možnost uplatnit právo na odstoupení od smlouvy doručením Zboží

nebo prohlášení do Prodejny Devanlay.

5.           Zákazník

může vyplnit a odeslat online formulář pro odstoupení od Kupní smlouvy, který

je dostupný na webových stránkách: lacoste.cz nebo u každé objednávky na

Zákaznickém účtu. Pokud Zákazník využije tuto možnost, bude mu neprodleně

e-mailem zasláno potvrzení o přijetí informace o odstoupení od Kupní smlouvy.

Zákazník může e-mailem zaslat i jakékoli jiné jednoznačné prohlášení.

6.           Pro

zachování lhůty pro odstoupení od smlouvy postačí, když Zákazník zašle

informaci o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy před uplynutím lhůty pro

odstoupení od smlouvy.

7.           Společnost

Devanlay je povinna neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne doručení

prohlášení o odstoupení od Kupní smlouvy, vrátit Zákazníkovi, který je

Spotřebitelem, veškeré platby, které uhradil, včetně nákladů na Doručení Zboží

Zákazníkovi v souladu s odst. 8 výše. Společnost Devanlay může zadržet vrácení

platby zaplacené Zákazníkem, který je Spotřebitelem, až do doby, kdy Zákazník,

který je Spotřebitelem, obdrží zpět Zboží nebo doručí doklad o odeslání Zboží,

v závislosti na tom, která událost nastane dříve.

10.         Zákazník,

který je Spotřebitelem, je povinen vrátit Zboží společnosti Devanlay

neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne učinění prohlášení o odstoupení

od Kupní smlouvy. Pro dodržení lhůty stačí zaslat Zboží na adresu společnosti

Devanlay před uplynutím této lhůty.

11.         Zákazník

odpovídá za jakékoli snížení hodnoty Zboží v důsledku používání Zboží nad rámec

toho, co je nezbytné pro určení povahy, vlastností a fungování Zboží.


12.         Společnost

Devanlay vrátí platbu stejným způsobem, jaký Zákazník coby Spotřebitel použil v

původní transakci, pokud se Zákazník výslovně nedohodl na jiném způsobu vrácení

peněz, při kterém mu nevzniknou žádné náklady. Společnost Devanlay v žádném

případě nehradí žádné náklady na vrácení peněz, přičemž v takovém případě není

povinna hradit bankovní poplatky, které Zákazník, který je Spotřebitelem,

zaplatil při první platbě. V případě platby na dobírku vrátí společnost

Devanlay peníze na účet uvedený Zákazníkem. Pokud je bankovní účet Zákazníka,

který je Spotřebitelem, veden v určité měně a platba a vrácení jsou provedeny v

jiné měně, společnost Devanlay neodpovídá za žádné ztráty vzniklé v souvislosti

s převodem měny vrácené částky provedeným bankou Zákazníka, který je

Spotřebitelem.

13.         Právo

na odstoupení od Kupní smlouvy se nevztahuje na Zákazníka, který je

Spotřebitelem, pokud jde o smlouvy, v nichž je Zboží doručováno v uzavřeném

obalu, a v kterých Zboží nelze po otevření takového obalu vrátit z důvodu

ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, pokud byl obal otevřen po Doručení.



B.           Smluvní

právo na odstoupení od smlouvy – vrácení zboží




1.           Kromě

práva Spotřebitele odstoupit od Kupní smlouvy uvedeného v bodě a) výše má

Zákazník (bez ohledu na to, zda je Spotřebitelem či nikoli) právo odstoupit od

Kupní smlouvy do 14 dnů od Potvrzení o odeslání společností Devanlay. Za tímto

účelem je třeba vyplnit a odeslat online formulář pro odstoupení od Kupní

smlouvy, který je v papírové podobě přiložen ke každé objednávce. Zákazník

vrací Zboží spolu s vyplněným formulářem v papírové podobě:

a.           prostřednictvím

kurýra na adresu Internetový obchod Devanlay Polska Sp. z o.o. se sídlem ve

Varšavě (02-273 Varšava), ul. Muszkieterów 15C hala C1-C2;


b.           v

každé Prodejně Devanlay provozované na území Polska v případě objednávek z

Polska, s výjimkou outletových prodejen.




2.           Smluvní

právo na odstoupení od Kupní smlouvy se vztahuje pouze na Zboží, které je

vráceno v nepoškozeném stavu. Společnost Devanlay si vyhrazuje právo odmítnout

přijetí vrácených výrobků zaslaných nebo předaných po uplynutí lhůty pro

vrácení Zboží, které není ve stejném stavu, v jakém bylo přijato. V takovém

případě peníze nebudou vraceny.

3.           V

případě smluvního odstoupení od této Kupní smlouvy vrátí společnost Devanlay

Zákazníkovi všechny platby, které od něj obdržela, a to stejným způsobem, který

si Zákazník zvolil při platbě za Zboží, pokud se výslovně nedohodl se

společností na jiném způsobu vrácení peněz, kterým Zákazníkovi nevzniknou žádné

další náklady.

4        V

případě smluvního odstoupení od této Kupní smlouvy budou peníze vráceny bez

zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy společnost Devanlay

obdrží od Zákazníka vrácené Zboží.



Oddíl 10 – Bezplatné

elektronické služby


1.           Společnost

Devanlay poskytuje tyto bezplatné elektronické služby 24 hodin denně, 7 dní v

týdnu:


a.           Zasílání

zpravodaje;


b.           Zákaznický

účet uvedený v oddílu 3 tohoto Provozního řádu;


c.           Kontaktní

formulář,


d.           Push

notifikace.


2.           Společnost

Devanlay si vyhrazuje právo zvolit a změnit formu, typ, způsob a dobu přístupu

k vybraným službám. Zákazník bude informován o změně způsobem odpovídajícím

Provoznímu řádu.

3.           Díky

službě zasílání zpravodaje obdrží Zákazník prostřednictvím e-mailu nebo textové

zprávy informace o nových službách nebo výrobcích nabízených společností

Devanlay. Společnost Devanlay bude zasílat zpravodaj těm Zákazníkům, kteří se

přihlásili k jeho odběru.

4.           Pro

aktivaci služby zasílání zpravodaje při Registraci zaškrtne Zákazník v

registračním formuláři příslušné políčko, aby se mohl přihlásit k odběru

zpravodaje.

Služba zasílání zpravodaje může

být aktivována také v případě, že Zákazník zadá svou e-mailovou adresu

prostřednictvím formuláře, který je dostupný na webových stránkách

Internetového obchodu. Po odeslání vyplněného formuláře obdrží Zákazník od

společnosti Devanlay potvrzení ve formě e-mailu na adresu uvedenou ve

formuláři.

V tuto chvíli je uzavřena

smlouva o poskytování služby zasílání zpravodaje elektronickou cestou.


5.           Přihlášení

k odběru zpravodaje je dobrovolné a bezplatné. Služba zasílání zpravodaje je

poskytována na dobu neurčitou. Zákazník může od služby zasílání zpravodaje

kdykoli odstoupit. Zákazník se může z odběru zpravodaje podle vlastního uvážení

kdykoli odhlásit kliknutím na odkaz uvedený v e-mailu zaslaném v rámci služby

zasílání zpravodaje nebo aktivací příslušného pole v Zákaznickém účtu.

6.           Zpravodaj

musí obsahovat zejména: informace o odesílateli, vyplněné pole „předmět“ s

uvedením obsahu zprávy a informace o možnosti a způsobu odstoupení od bezplatné

služby zasílání zpravodaje.

7.           Služba

kontaktní formulář umožňuje Zákazníkovi zasílat společnosti Devanlay zprávy

prostřednictvím formuláře dostupného na webových stránkách Internetového

obchodu.

8.           Zákazník

má právo kdykoli odhlásit službu kontaktní formulář zasláním zprávy společnosti

Devanlay.


9.           Společnost

Devanlay může uživatelům webových stránek lacoste.cz předkládat informace a

nabídky společnosti Devanlay (Push notifikace) na základě jejich zájmů. Tyto

jednotlivé návrhy Zboží budou zasílány bez ohledu na to, zda se Zákazník

zaregistroval k odběru zpravodaje či nikoli. Za účelem výběru jednotlivých

návrhů Zboží využívá společnost Devanlay zejména aktuální údaje o nákupech a

údaje o zájmech, na jejichž základě byly určeny zájmy Zákazníka podle

konkrétního Zboží s přihlédnutím k jím uvedeným zájmům a preferencím a jeho

údajům v profilu. Pokud Zákazník nechce, abychom mu zasílali individuální

nabídky Zboží, může tuto službu kdykoli deaktivovat:

a.           V

případě, že Zákazník nechce dostávat jednotlivé nabídky výrobků od společnosti

Devanlay e-mailem, může kdykoli od této služby odstoupit jakoukoli formou,

např. e-mailem, aniž by mu vznikly náklady nad rámec nákladů na poskytování

informací podle základních tarifů (např. náklady na internetové připojení,

poštovné). Odkaz na zrušení je uveden v každém e-mailu.

b.           V

případě, že Zákazník nechce dostávat jednotlivé návrhy Zboží od společnosti

Devanlay prostřednictvím služby Push notifikace, může kdykoli napsat

společnosti Devanlay na adresu Devanlay Polska sp. z o.o., ul. Złota 59, 00-120

Varšava nebo na info@lacoste.cz a požádat o deaktivaci této funkce, což bude

provedeno bez zbytečného odkladu.

10.         V

případě, že Zákazník jedná na úkor společnosti Devanlay nebo jiných Zákazníků,

porušuje právní předpisy nebo ustanovení Provozního řádu, má společnost

Devanlay právo zablokovat přístup ke všem výše uvedeným bezplatným

elektronickým službám. Bezplatné služby jsou z výše uvedených důvodů blokovány

po dobu nezbytnou k vyřešení problému, který je důvodem zablokování přístupu.

Společnost Devanlay informuje Zákazníka o zablokování bezplatných služeb

prostřednictvím e-mailu, který Zákazník uvedl v registračním formuláři.



Oddíl 11 – Odpovědnost

Zákazníka




1.           Obsah

zveřejněný Zákazníkem nesmí vyjadřovat názory společnosti Devanlay a nesmí být

ztotožňován s její činností. Při zveřejňování obsahu je společnost Devanlay

považována pouze za subjekt poskytující příslušné informační a komunikační

zdroje. Společnost Devanlay nesmí být ztotožňována s poskytovatelem obsahu.

2.           Zákazník

prohlašuje, že:


a.           je

oprávněn užívat autorská práva, práva duševního vlastnictví a/nebo práva s nimi

související – resp. díla, předměty práv průmyslového vlastnictví (např.

ochranné známky) a/nebo předměty práv souvisejících, které tvoří obsah

Zákazníka;

b.           osobní

údaje, podobizna a informace týkající se třetích osob byly zpřístupněny v rámci

služeb uvedených v oddílu 10 zákonně, dobrovolně a se souhlasem dotčených osob;


c.           souhlasí

s přístupem k obsahu zpřístupněnému jiným zákazníkem a společností Devanlay a

opravňuje společnost Devanlay k jeho bezplatnému používání v souladu s tímto

Provozním řádem;

d.           souhlasí

s vytvořením odvozených děl ve smyslu zákona o autorském právu a právech

souvisejících s právem autorským.


3.           V

souvislosti s elektronickými službami uvedenými v oddílu 10 není Zákazník

oprávněn zveřejňovat:


a.           osobní

údaje třetích stran a předávat fotografie třetích stran bez jejich předchozího

zákonného souhlasu


b.           reklamu

a/nebo propagační obsah.


4.           Společnost

Devanlay nekontroluje průběžně zveřejňovaný obsah.


5.           V

případě, že se Zákazník, jiná osoba nebo subjekt domnívá, že obsah zveřejněný v

Internetovém obchodě porušuje jeho práva, osobnostní práva, dobré mravy,

cítění, morálku, přesvědčení, zásady poctivé hospodářské soutěže, know-how,

tajemství chráněna zákonem nebo povinnosti, oznámí společnosti Devanlay domnělé

porušení. Po obdržení oznámení přijme společnost Devanlay opatření k odstranění

obsahu porušujícího výše uvedená práva z Internetového obchodu.

6.           Společnost

Devanlay odpovídá za obsah poskytnutý Zákazníkem pouze v případě, že společnost

Devanlay byla informována o možném porušení výše uvedených práv.


7.           Při

využívání elektronických služeb uvedených v oddílu 10 nesmí Zákazník

zpřístupnit obsah, který by mohl zejména:


a.           být

urážlivý nebo ohrožovat ostatní, obsahovat slovní zásobu, která porušuje dobré

mravy (např. používat vulgární slova nebo výrazy, které jsou běžně považovány

za urážlivé);

b.           porušovat

jakákoli práva třetích stran, včetně práv souvisejících s ochranou autorských

práv a práv s nimi souvisejících, ochranou práv průmyslového vlastnictví,

obchodního tajemství nebo povinností mlčenlivosti;

c.           být

zveřejněn nikoli v dobré víře;


d.           být

v rozporu se zájmy společnosti Devanlay;


e.           jinak

porušovat ustanovení tohoto Provozního řádu, dobré mravy, platné právní

předpisy, společenské nebo morální normy.


8.           Pokud

společnost Devanlay obdrží oznámení, že obsah porušuje osobní práva, dobré

mravy, cítění, morálku, přesvědčení, zásady spravedlivé hospodářské soutěže,

know-how, právní tajemství nebo povinnosti, vyhrazuje si právo upravit nebo

smazat obsah zveřejněný Zákazníky při využívání elektronických služeb uvedených

v oddílu 10.

9.           Zákazník

zmocňuje společnost Devanlay k bezplatnému použití obsahu, který Zákazník

zveřejnil na webových stránkách Internetového obchodu.




Oddíl 12 – Závěrečná ustanovení


1.           Společnost

Devanlay odpovídá za neplnění nebo nesprávné plnění Kupní smlouvy nebo smlouvy

o poskytování elektronických služeb uvedené v oddílu 10, avšak v případě smluv

uzavřených se Zákazníky, kteří jsou podnikateli, tj. fyzickými osobami,

právnickými osobami nebo organizačními složkami, které nejsou právnickými

osobami, jimž zákon přiznává způsobilost k právním úkonům, a kteří vykonávají

podnikatelskou nebo odbornou činnost vlastním jménem, odpovídá společnost

Devanlay pouze v případě úmyslně způsobené škody, a to v rozsahu skutečných

ztrát vzniklých Zákazníkovi, který je podnikatelem.

2.           Obsah

tohoto Provozního řádu lze kdykoli zaznamenat vytištěním, uložením na médium

nebo stažením z Internetového obchodu.


3.           V

případě sporu vzniklého v souvislosti s uzavřenou Kupní smlouvou nebo smlouvou

o poskytování elektronických služeb uvedených v oddílu 10 budou smluvní strany

usilovat o smírné vyřešení sporu. Pro řešení všech sporů vyplývajících z tohoto

Provozního řádu se použijí polské právní předpisy.

4.           Společnost

Devanlay si vyhrazuje právo změnit tento Provozní řád. Zákazník bude o všech

změnách informován příslušnou zprávou na webových stránkách www.lacoste.cz.

Zákazníci, kteří si zřídili Zákaznický účet, budou o změně Provozního řádu a o

možnosti jeho odsouhlasení informováni při prvním přihlášení do Internetového

obchodu, a to ode dne, kdy nový Provozní řád vstoupí v platnost. Neposkytnutím

souhlasu s Provozním řádem dochází k ukončení smlouvy o poskytování

elektronických služeb.

5.           Kupní

smlouva a smlouvy o poskytování elektronických služeb uvedené v oddíle 10 se

uzavírají v polském jazyce.


6.           Společnost

Devanlay bude informovat Zákazníka, který je Spotřebitelem, o možnosti využít

mimosoudní způsob vyřizování reklamací a uplatňování nároků. Podmínky využití

těchto možností jsou dostupné v kancelářích nebo na internetových stránkách

subjektů oprávněných k mimosoudnímu řešení sporů. Mohou to být zejména advokáti

spotřebitelů nebo vojvodské inspektoráty obchodní inspekce, jejichž seznam je

dostupný na internetových stránkách Úřadu pro hospodářskou soutěž a ochranu

spotřebitele. Společnost Devanlay informuje, že na adrese

http://ec.europa.eu/consumers/odr/ existuje platforma internetového systému

řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli na úrovni EU.

7.           Nedílnou

součástí tohoto Provozního řádu jsou Zásady ochrany osobních údajů.


8.           Provozní

řád vstupuje v platnost dne 1. února 2024.

Vaše členství bylo úspěšně dokončeno
OK
Výrobek přidán do vašich oblíbených

Výrobek byl přidán do vašeho seznamu oblíbených položek, můžete jej zobrazit v nabídce Moje oblíbené

Zobrazit seznam
Musíte vybrat velikost, kterou chcete přidat do seznamu oblíbených.