Tento dokument určuje obecné zásady a podmínky prodeje na webových stránkách www.lacoste.cz (dále jen „Internetový obchod“), který vlastní a spravuje společnost Devanlay Polska Sp. z o.o. se sídlem ve Varšavě (00-120 Varšava), ul. Złota 59, číslo NIP (DIČ): 7010341947, číslo REGON (IČ): 146127374, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Obvodním soudem pro hlavní město Varšavu ve Varšavě, 12. obchodní oddělení, pod číslem KRS 0000419724, se základním kapitálem 13 038 100,00 PLN; e-mail: info@lacoste.cz (dále jen „Devanlay“) Oddíl 1 – Definice Není-li uvedeno jinak, mají pojmy psané s velkým písmenem použité v tomto Provozním řádu význam uvedený v tomto Provozním řádu, tedy v tomto dokumentu. 1. Devanlay – společnost Devanlay Polska sp. z o.o. z se sídlem ve Varšavě (00-120 Varšava), ul. Złota 59, číslo NIP (DIČ): 7010341947, číslo REGON (IČ): 146127374, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Obvodním soudem pro hlavní město Varšavu ve Varšavě, 12. obchodní oddělení, pod číslem KRS 0000419724, se základním kapitálem 13 038 100,00 PLN. 2. Pracovní dny – dny v týdnu od pondělí do pátku, kromě státních svátků. 3. Doručení – úkon, který spočívá v tom, že společnost Devanlay prostřednictvím Dodavatele doručí Zákazníkovi Zboží uvedené v objednávce. 4. Dodavatel – subjekt poskytující doručovací služby, se kterým společnost Devanlay spolupracuje při Doručení Zboží, tj. společnost General Logistics Systems Poland Sp. z o.o. se sídlem v obci Głuchowo (62-052), ul. Tęczowa 10, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Okresním soudem v obci Poznaň-Nové Město a Wilda, 8. obchodní oddělení Národního soudního rejstříku, číslo KRS 0000005009, číslo NIP (DIČ) 7851561831, nebo společnost Poczta Polska Spółka Akcyjna, ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Varšava, číslo NIP (DIČ): 525-000-73-13, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Obvodním soudem pro hlavní město Varšavu ve Varšavě, číslo KRS: 0000334972, nebo společnost INPOST PACZKOMATY Sp. z o.o. se sídlem v Krakově, adresa sídla: ul. Wielicka 28, 30-552 Krakov, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Okresním soudem pro Krakov-Śródmieście v Krakově, 11. obchodní oddělení Národního soudního rejstříku pod číslem KRS 0000418380, číslo NIP (DIČ) 6793081395. 5. Heslo – posloupnost písmen, číslic nebo jiných znaků, kterou si Zákazník zvolil při Registraci v Internetovém obchodě za účelem zabezpečení přístupu k Zákaznickému účtu vytvořenému v Internetovém obchodě. 6. Zákazník – subjekt, se kterým může být uzavřena Kupní smlouva a/nebo kterému mohou být poskytovány elektronické služby v souladu se zákonem a tímto Provozním řádem. Pokud je Zákazníkem fyzická osoba, musí být starší 18 let. 7. Zákaznický účet – zvláštní účet vytvořený společností Devanlay pro každého Zákazníka, který se zaregistroval v Internetovém obchodě a uzavřel smlouvu o poskytování služby vedení Zákaznického účtu společností Devanlay. 8. Spotřebitel – fyzická osoba starší 18 let, která vůči podnikateli činí právní úkon, který přímo nesouvisí s jeho podnikatelskou nebo profesní činností uvedenou v čl. 221 občanského zákoníku. 9. Přihlašovací jméno – e-mailová adresa Zákazníka, která představuje individuální označení Zákazníka vytvořené Zákazníkem, sestávající z posloupnosti písmen, číslic nebo jiných znaků, která je spolu s Heslem vyžadována pro vytvoření Zákaznického účtu v Internetovém obchodě. 10. Schránka na zásilky InPost – zařízení pro samostatné vyzvednutí a předání zásilek 24 (dvacet čtyři) hodin denně, 7 (sedm) dní v týdnu, provozované společností InPost Paczkomaty sp. z o. o. se sídlem v Krakově (30-552 Krakov) ul. Wielicka 28. 11. Zásady ochrany osobních údajů – dokument uvádějící zásady, které je třeba dodržovat ve všech záležitostech týkajících se zpracování a ochrany osobních údajů ve smyslu daném předpisy o ochraně osobních údajů, zejména včetně nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (Úřední věstník Evropské unie L 119, s. 1) (dále jen „GDPR“) a zákona o ochraně osobních údajů ze dne 10. května 2018 (dále jen „Zákon o ochraně osobních údajů“). Tyto zásady jsou rovněž v souladu se zákonem o poskytování elektronických služeb ze dne 18. července 2002, jakož i se zákonem o telekomunikačním právu ze dne 16. července 2004, který je dostupný na adrese [https://www.lacoste.cz/smluvni-podminky/]. 12. Provozní řád – tento dokument. 13. Registrace – úkon uvedený v Provozním řádu, který Zákazník provádí za účelem využívání všech funkcí dostupných v Internetovém obchodě. 14. Prodejna Devanlay – maloobchodní prodejna provozovaná společností Devanlay. Seznam prodejen Devanlay je dostupný v Internetovém obchodě v záložce „Seznam prodejen Devanlay“. V případě objednávky s možností osobního odběru je místem odběru pro takovou objednávku Prodejna Devanlay, kterou si zákazník vybral. 15. Zboží – výrobky nabízené společností Devanlay prostřednictvím Internetového obchodu, které může Zákazník zakoupit na základě Kupní smlouvy. Předmětem transakce jsou pouze originální výrobky. 16. Kupní smlouva – kupní smlouva uzavřená na dálku mezi Zákazníkem a společností Devanlay na základě podmínek uvedených v tomto Provozním řádu. Oddíl 2 – Zásady provozu Internetového obchodu 1. Tento Provozní řád určuje zásady uzavírání Kupní smlouvy prostřednictvím Internetového obchodu na webových stránkách www.lacoste.cz. Objednávky jsou přijímány na webových stránkách www.lacoste.cz. 2. Výhradní právo na provozování Internetového obchodu přísluší společnosti Devanlay. 3. Veškerá práva k Internetovému obchodu, včetně názvu Internetového obchodu, domény, designu a/nebo celkového vzhledu webových stránek www.lacoste.cz, jakož i všech typů informací, obrázků, značek Lacoste a dalších značek nabízených v Internetovém obchodě, včetně vlastnických autorských práv a dalších práv duševního vlastnictví, přísluší společnosti Devanlay. Materiály použité v Internetovém obchodě, včetně kódů nebo softwaru, nesmí být měněny, kopírovány, reprodukovány, zveřejněny, instalovány na jiný počítač, zasílány poštou, přenášeny, zobrazovány nebo šířeny bez předchozího souhlasu společnosti Devanlay nebo bez uvedení jejich zdroje. Veškerá výše uvedená práva k Internetovému obchodu lze užívat pouze stanoveným způsobem a v souladu s tímto Provozním řádem. 4. Používání Internetového obchodu je možné za předpokladu, že informační a komunikační systém používaný Zákazníkem splňuje následující minimální technické požadavky: a. používá webový prohlížeč s podporou Java Script: Internet Explorer (verze 8.0 nebo lepší), Mozilla Firefox (verze 22 nebo lepší) nebo Google Chrome (verze 27 nebo lepší), b. má minimální rozlišení obrazovky 1024 × 768 pixelů, e-mailový účet a přístup k internetu. 5. Obrázky zobrazované v Internetovém obchodě, jakož i jiné způsoby vizualizace a zobrazení Zboží neodrážejí jeho skutečnou velikost a jsou pouze informativní povahy. 6. Kontakt prostřednictvím Internetového obchodu je možný 24 hodin denně, 7 dní v týdnu prostřednictvím e-mailu (info@lacoste.cz) nebo v pracovní dny na telefonním čísle (+48 222 78 15 99) od 9.00 do 17.00 hodin. Zákazník může kontaktovat Internetový obchod prostřednictvím e-mailu nebo kontaktního formuláře dostupného v Internetovém obchodě na adrese https://www.lacoste.cz/kontakt. 7. Objednání Zboží dostupného v Internetovém obchodě prostřednictvím internetu je možné po Registraci vyplněním registračního formuláře dostupného v Internetovém obchodě (Nákup s Registrací) nebo poskytnutím nezbytných osobních a kontaktních údajů pro dokončení smlouvy (Nákup bez Registrace). Prohlížení sortimentu Internetového obchodu nevyžaduje Registraci. 8. Zákazník nesmí zveřejňovat nezákonný obsah ani používat Internetový obchod nebo využívat elektronické služby poskytované společností Devanlay způsobem, který je v rozporu se zákonem, dobrými mravy nebo porušuje práva třetích stran. 9. Informace zveřejněné v Internetovém obchodě nepředstavují nabídku společnosti Devanlay ve smyslu občanského zákoníku, ale pouze výzvu Zákazníkům k podání nabídek za účelem uzavření Kupní smlouvy. 10. Zadáním objednávky Zákazník rovněž prohlašuje, že je zletilý a plně způsobilý k právním úkonům (včetně uzavírání smluv). 11. Osoby, které se zaregistrují v Internetovém obchodě a nakupují v něm, poskytují své osobní údaje a souhlasí s jejich zpracováním ze strany společnosti Devanlay na základě podmínek uvedených v Zásadách ochrany osobních údajů. Za účelem potvrzení správnosti údajů uvedených při Registraci v Internetovém obchodě obdrží Zákazník e-mail s žádostí o potvrzení údajů. Oddíl 3 – Zákaznický účet 1. Zákazník si může vytvořit svůj Zákaznický účet. Každý Zákazník je oprávněn mít vždy nejvýše jeden Zákaznický účet. Společnost Devanlay si vyhrazuje právo smazat více registrací. Aby si Zákazník mohl vytvořit takový Zákaznický účet, musí provést bezplatnou Registraci. Registrace umožní Zákazníkovi: i. zadávat, upravovat nebo mazat údaje, včetně doručovacích adres; ii. zadávat objednávky na základě údajů zadaných Zákazníkem; iii. vytvořit nákupní seznam; iv. zobrazit historii objednávek; v. objednat a odstoupit od objednávky zpravodaje; vi. používat slevové kódy; vii. provádět platby za objednávky na dobírku; viii. používat další funkce, které jsou dostupné registrovaným Zákazníkům. 2. Pro Registraci je nutné si přečíst a odsouhlasit Provozní řád a Zásady ochrany osobních údajů, poskytnout osobní údaje, jako jsou: jméno, příjmení, e-mailová adresa, heslo a další, pokud je to nutné, a souhlasit se zpracováním osobních údajů Internetovým obchodem, jakož i vyplnit registrační formulář společnosti Devanlay dostupný v Internetovém obchodě a odeslat e-mailem kompletní formulář společnosti Devanlay zaškrtnutím příslušného pole ve formuláři. Během Registrace si Zákazník vytvoří individuální Heslo. 3. Po odeslání kompletního registračního formuláře bude Zákazníkovi na jeho e-mailovou adresu uvedenou v registračním formuláři zaslán aktivační odkaz. Po kliknutí na aktivační odkaz bude Zákazník přesměrován na přihlašovací stránku v Internetovém obchodě. V tomto okamžiku je uzavřena smlouva o poskytování elektronických služeb vedení Zákaznického účtu. Tím se rozumí, že Zákazník získá přístup ke svému Zákaznickému účtu a právo měnit údaje uvedené při Registraci, s výjimkou práva měnit Přihlašovací údaje. 4. Zákaznický účet vytvořený na základě Registrace je pro Zákazníka veden po neomezenou dobu. Zákazník může kdykoli požádat o zrušení svého účtu v Internetovém obchodě a požádat o jeho vymazání. Za zrušení Zákaznického účtu a jeho smazání nejsou účtovány žádné poplatky. 5. Během Registrace může Zákazník dobrovolně souhlasit se zpracováním svých osobních údajů pro marketingové účely zaškrtnutím příslušného pole v registračním formuláři. V takovém případě společnost Devanlay uvede účel shromažďování osobních údajů Zákazníka, jakož i příjemce těchto údajů, které společnost Devanlay zná nebo předpokládá. 6. Souhlas Zákazníka se zpracováním jeho osobních údajů pro marketingové účely nepodmiňuje možnost uzavření smlouvy se společností Devanlay o elektronickém poskytování služby vedení Zákaznického účtu. Zákazník může souhlas kdykoli odvolat vyplněním příslušného prohlášení. Prohlášení lze zaslat na adresu společnosti Devanlay e-mailem. 7. Chcete-li vymazat Zákaznický účet z Internetového obchodu, kontaktujte společnost Devanlay telefonicky (+48 222 78 15 99) od 9.00 do 17.00. Pokyn k vymazání Zákaznického účtu bude přijat ke zpracování poté, co bude potvrzeno, že osoba, která podává žádost, je vlastníkem tohoto účtu. K vymazání Zákaznického účtu dojde do 14 dnů od podání žádosti a tím dojde k ukončení smlouvy o poskytování elektronických služeb se společností ze strany Zákazníka, jejímž předmětem je vedení Zákaznického účtu. 8. Společnost Devanlay je oprávněna zablokovat Zákaznický účet v případech stanovených obecně závaznými právními předpisy. Společnost Devanlay je rovněž oprávněna zablokovat Zákaznický účet ze závažných důvodů, kterými jsou: i. porušení obecně platných právních předpisů, práv třetích osob (zejména včetně nehmotných majetkových práv), osobnostních práv třetích osob nebo zásad společenského soužití ze strany Zákazníka při používání Internetového obchodu; ii. jiné opakované (nejméně dvakrát) porušení ustanovení tohoto Provozního řádu ze strany Zákazníka; iii. opakované (nejméně dvakrát) objednání Zboží k úhradě při vyzvednutí předmětu objednávky Zákazníkem s uvedením nepravdivých kontaktních údajů, které znemožňují zjištění adresáta; iv. trvalé a opakované odstoupení Zákazníka od smlouvy za podmínek uvedených v § 9 tohoto Provozního řádu, pokud odstoupení není odůvodněno nemožností společnosti Devanlay plnit smlouvu v souladu s obsahem objednávky. 9. Zákazník bude o záměru zablokovat jeho Zákaznický účet informován na e-mailovou adresu aktuálně registrovanou v Internetovém obchodě. V souladu s ustanoveními předchozího oddílu se zablokováním účtu rozumí ukončení smlouvy o poskytování elektronických služeb se Zákazníkem s okamžitou platností. 10. V případě, že je Zákaznický účet zablokován v souladu s odst. 8–9 výše, budou všechny nevyřízené objednávky zadané tímto Zákazníkem společností Devanlay zrušeny. Zrušení se provádí do 1 dne od zablokování Zákaznického účtu. V takovém případě společnost Devanlay vrátí Zákazníkovi celou zaplacenou částku, pokud již byla provedena platba za objednávku. Zaplacená částka bude vrácena v souladu s obecně platnými právními předpisy. Oddíl 4 – Zadávání objednávek 1. Zákazník může zadávat objednávky 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, avšak objednávky jsou vyřizovány v Pracovní dny mezi 10.00 a 14.00 hod. Objednávky zadané v Pracovní dny do 14.00 hod. jsou vyřízeny ještě týž den. Objednávky zadané v Pracovní dny od 14.00 hod. a jindy než v Pracovní dny budou vyřízeny následující Pracovní den. 2. Zadání objednávky se považuje za odeslání nabídky Zákazníkem společnosti Devanlay na uzavření Kupní smlouvy na Zboží uvedené v objednávce. 3. Zadáním objednávky s Registrací (Nákup s Registrací) se rozumí skutečnost, že Zákazník po přihlášení do Internetového obchodu zadá objednávku přidáním Zboží do košíku a uvedením způsobu platby a Doručení a údajů potřebných k vystavení faktury, pokud o ni Zákazník požádal, jakož i případných poznámek k objednávce týkajících se doručovací adresy. Pokud Zákazník neposkytne všechny požadované informace, nebude možné objednávku zadat. Před zadáním objednávky bude Zákazník informován o celkové ceně za vybrané Zboží, ceně za Doručení, jakož i o případných dalších nákladech, které je Zákazník povinen na základě Kupní smlouvy vynaložit. V případě nákupu s Registrací získá Zákazník také přístup k dalším možnostem, jako jsou: historie objednávek, možnost ověřit, v jaké fázi je poslední objednávka, zapamatování dodacích adres, možnost získávat aktuální informace o zboží z Internetového obchodu. V případě Doručení do Schránky na zásilky InPost nebo do Prodejny Devanlay musí Zákazník rovněž uvést číslo mobilního telefonu nebo e-mailovou adresu, na kterou mu budou zaslány informace o možnosti vyzvednutí Zboží. 4. Zadáním objednávky bez Registrace (nákup bez Registrace) se rozumí skutečnost, že Zákazník učiní objednávku přidáním Zboží do košíku a zaškrtne možnost „Objednat“ s uvedením způsobu platby, Doručení a dalších údajů nezbytných k uzavření smlouvy, jako jsou: jméno, datum narození, pohlaví, telefonní číslo, adresa, e-mail, údaje nezbytné k vystavení faktury, pokud byl takový požadavek vznesen, a také případné poznámky k objednávce týkající se doručovací adresy. Pokud Zákazník neposkytne všechny požadované informace, nebude možné objednávku zadat. V případě Nákupu bez Registrace je Zákazník povinen se seznámit s Provozním řádem Internetového obchodu a souhlasit se zpracováním svých osobních údajů. Po zadání objednávky společnost Devanlay zašle potvrzení objednávky na e-mailovou adresu uvedenou Zákazníkem. V případě Doručení do Schránky na zásilky InPost nebo do Prodejny Devanlay musí Zákazník rovněž uvést číslo mobilního telefonu nebo e-mailovou adresu, na kterou mu budou zaslány informace o možnosti vyzvednutí Zboží. 5. Proces zadávání objednávky končí u Nákupů s Registrací i u Nákupů bez Registrace, jakmile je vybrána možnost „Potvrdit objednávku a zaplatit“. Tento krok potvrzuje zadání objednávky. 6. Následně Zákazník obdrží na svou e-mailovou adresu, kterou uvedl v registračním formuláři v Internetovém obchodě (Nákup s Registrací) nebo při zadání objednávky (Nákup bez Registrace), potvrzení o přijetí objednávky ke zpracování spolu s odkazem na aktuální Provozní řád, který stanoví podmínky a zásady Kupní smlouvy a je její nedílnou součástí, a dále pak individuální číslo objednávky (dále jen „Kód objednávky“), jehož poskytnutí umožňuje mimo jiné zjistit stav objednávky. Informace o přijetí objednávky ke zpracování neznamená přijetí objednávky společností Devanlay, jedná se pouze o potvrzení, že společnost Devanlay obdržela objednávku Zákazníka. Společnost Devanlay následně potřebuje dostatečný čas na zpracování objednávky a přípravu Zboží k odeslání. Zákazník obdrží od společnosti Devanlay e-mail, který obsahuje informaci o přijetí objednávky spolu s údaji o odeslání (dále jen „Potvrzení o odeslání“), což představuje prohlášení společnosti Devanlay o přijetí nabídky uvedené v odd. 4 odst. 3 a 4 výše. Poté, co Zákazník obdrží Potvrzení o odeslání, je uzavřena Kupní smlouva. V případě vyzvednutí v Prodejně Devanlay obdrží Zákazník v Potvrzení o odeslání také jednorázový Kód objednávky, který mu umožní vyzvednout si Zboží v Prodejně Devanlay. Předání Kódu objednávky třetí osobě ze strany Zákazníka se považuje za souhlas Zákazníka s předáním objednávky v Obchodě Devanlay osobě, která má kód. V takovém případě jsou společnost Devanlay a subjekty provozující Prodejny Devanlay oprávněny vydat Zboží osobám, které poskytly údaje umožňující vyzvednutí Zboží v Prodejně Devanlay. Kupní smlouva na nákup příslušného Zboží je uzavřena na dobu určitou a trvá po dobu vyřízení objednávky. Místem plnění Zboží zakoupeného v Internetovém obchodě je doručovací adresa uvedená Zákazníkem. 7. U Nákupů s Registrací a Nákupů bez Registrace může Zákazník souhlasit se zasláním faktury v elektronické podobě. Faktura je zaslána na e-mailovou adresu uvedenou v Zákaznickém účtu nebo uvedenou při zadávání objednávky v případě Nákupů bez Registrace. Pokud Zákazník odmítne zaslání faktury elektronicky, bude faktura zaslána běžnou formou, tj. v papírové podobě spolu s objednávkou. 8. Příkaz k úhradě je nutno zadat ihned po zadání objednávky. Pokud platba není připsána na účet společnosti Devanlay nebo zprostředkovatelských subjektů (služba PayU), nebude objednávka považována za řádně zadanou, smlouva nebude uzavřena a objednávka nebude vyřízena. V takovém případě lze objednávku zadat znovu. 9. Po kliknutí na tlačítko „Potvrdit objednávku a zaplatit“ si Zákazník vybere jeden z aktuálně dostupných způsobů platby, který nalezne na webových stránkách lacoste.cz v záložce „Způsob platby“ a který se zobrazí při zadávání objednávky: i. prostřednictvím služby PayU, ii. kreditní kartou, platbou na dobírku, přičemž tato možnost je dostupná pouze u Nákupu s Registrací. 10. Společnost Devanlay si vyhrazuje právo stanovit způsob doručení a způsob platby Zákazníkovi, který: i. nejméně třikrát nevyzvedl předmět objednávky doručený prostřednictvím polské pošty, splatný na dobírku, do 14 dnů ode dne doručení na příslušnou pobočku polské pošty; ii. má více než dvě objednávky, které čekají na vyzvednutí na určené pobočce polské pošty, ve Schránce na zásilky InPost nebo prostřednictvím kurýra; iii. nejméně třikrát nevyzvedne předmět objednávky doručený do vybrané Prodejny Devanlay; iv. má více než dvě objednávky čekající na vyzvednutí ve vybrané Prodejně Devanlay. 11. V případě Nákupu s Registrací i Nákupu bez Registrace potvrdí společnost Devanlay Zákazníkovi při uzavření Kupní smlouvy své obchodní podmínky zasláním těchto obchodních podmínek na e-mailovou adresu Zákazníka uvedenou Zákazníkem při Registraci (Nákup s Registrací) nebo při podání objednávky (Nákup bez Registrace). 12. V kterékoli fázi zadávání objednávky až do provedení platby je možné objednávku zrušit tím, že Zákazník přeskočí další kroky a opustí podstránku používanou pro zadávání objednávek. Objednávka, kterou Zákazník nedokončí, nebude zpracována. 13. Objednávka Zákazníka je rovněž zaznamenána a uložena v systému společnosti Devanlay. Účetní doklady potvrzující Kupní smlouvu uzavřenou prostřednictvím naší služby se uchovávají po dobu 5 let. 14. Společnost Devanlay může kontaktovat Zákazníka na e-mailové adrese nebo telefonním čísle uvedeném Zákazníkem za účelem vyjasnění nejasností, potvrzení objednávky nebo v jiných záležitostech souvisejících s vyřízením objednávky. Oddíl 5 – Platby 1. Ceny Zboží dostupného v Internetovém obchodě jsou uvedeny v PLN a zahrnují DPH. Ceny nezahrnují informace o dalších nákladech (např. náklady na Doručení a jiné), které vzniknou Zákazníkovi v souvislosti s Kupní smlouvou. Při výběru způsobu Doručení bude Zákazník informován o dodatečných nákladech do okamžiku zadání objednávky v souladu s odd. 6 odst. 14. Cena jakéhokoli Zboží je závazná v okamžiku zadání objednávky Zákazníkem. 2. V případě Nákupu s Registrací provede Zákazník platbu výběrem jedné z aktuálně dostupných možností platby uvedených na webových stránkách lacoste.cz v záložce „Způsoby platby“ a zobrazených při zadávání objednávky: a. platba při převzetí Zboží – po doručení polskou poštou nebo kurýrní společností – v hotovosti (pouze v Polsku). V takovém případě je zpracování objednávky zahájeno poté, co Zákazník obdrží potvrzení o přijetí objednávky v Internetovém obchodě; b. před převzetím Zboží (platba předem – pouze v Polsku), prostřednictvím jednoho z elektronických platebních systémů, které společnost Devanlay v daném okamžiku využívá, v případě převzetí Zboží ze Schránky na zásilky InPost nebo volby doručení Zboží na uvedenou adresu prostřednictvím polské pošty nebo kurýrní společnosti. Zákazník nemůže zaplatit část objednávky předem a část objednávky při doručení. Zákazník je vždy informován na webových stránkách lacoste.cz, která možnost platby je aktuálně dostupná. 3. V případě Nákupu bez Registrace může Zákazník zaplatit pouze před převzetím Zboží – bankovním převodem nebo kreditní kartou, kterou společnost Devanlay vždy uvede na webových stránkách lacoste.cz, a to prostřednictvím některého z elektronických platebních systémů, které společnost Devanlay v daném okamžiku využívá. V tomto případě bude objednávka zpracována poté, co společnost Devanlay obdrží potvrzení o řádném provedení platby od subjektu provádějícího platbu. 4. Společnost Devanlay využívá platební systém PayU provozovaný společností PayU SA se sídlem v Poznani, 60-166 Poznaň, ul. Grunwaldzka 186, národní platební institucí, podléhající dohledu Úřadu pro finanční dohled, zapsané v rejstříku platebních služeb pod číslem IP1/2012, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Okresním soudem v obci Poznaň-Nové Město a Wilda v Poznani, 8. obchodní oddělení Národního soudního rejstříku pod číslem KRS 0000274399, se základním kapitálem ve výši 4 944 000 PLN, splaceným v plné výši, s daňovým identifikačním číslem NIP: 779-23-08-495, REGON (IČ) 300523444 (v tomto případě bude zpracování objednávky zahájeno poté, co společnost Devanlay zašle Zákazníkovi potvrzení o přijetí objednávky a poté, co společnost Devanlay obdrží informaci ze systému PayU o platbě provedené Zákazníkem). 5. Společnost Devanlay si vyhrazuje právo měnit ceny Zboží, zavádět a rušit propagační akce, zavádět nové Zboží a provádět změny v sortimentu Zboží. Všechny objednávky zadané přede dnem zavedení výše uvedených změn budou vyřízeny podle stávajících podmínek. 6. Propagační akce v Internetovém obchodě nelze vzájemně kombinovat, pokud není v podmínkách propagační akce uvedeno jinak. 7. Pouze v případě Nákupu s Registrací může Zákazník použít slevový kód, který obdržel od Internetového obchodu nebo od jiného subjektu, který zakoupil slevové kódy opravňující jeho zákazníky k získání slevy v Internetovém obchodě. Slevové kódy mají dobu platnosti, po kterou může Zákazník nabízenou slevu využít. Slevový kód nelze kombinovat s jinými slevovými kódy a jinými akcemi, pokud není v podmínkách dané propagační akce uvedeno jinak. Po uplynutí doby platnosti slevového kódu není možné slevový kód použít. Oddíl 6 – Lhůty zpracování a Doručení 1. Objednávky jsou vyřízeny za předpokladu, že Internetový obchod obdrží platbu, a to na základě výběru možnosti platby při doručení. Zákazník může využít tyto možnosti Doručení výběrem jedné z aktuálně dostupných možností, které jsou uvedeny na webových stránkách lacoste.cz: a. adresa uvedená Zákazníkem v registračním formuláři (Nákup s Registrací) nebo adresa uvedená při zadávání objednávky (Nákup bez Registrace) b. schránka na zásilky InPost na území Polské republiky c. prodejna Devanlay. O možnostech doručení Zboží bude Zákazník vždy informován na webových stránkách lacoste.cz. 2. Zboží může být doručeno pouze na území Polské republiky. 3. Zboží prodávané v internetovém obchodě je Zboží, které je dostupné. 4. Ve výjimečných situacích, např. když si stejné Zboží objedná mnoho Zákazníků najednou, se může stát, že Zboží nebude dostupné. V takovém případě bude Zákazník informován o skutečnosti, že objednávku není možné vyřídit a Kupní smlouva tak nebude uzavřena. Společnost Devanlay vrátí Zákazníkovi všechny platby, které od něj obdržela v souladu s právními předpisy v souvislosti s konkrétní Kupní smlouvou, která nebyla uzavřena. 5. V případě, že konkrétní Zboží nebude skladem nebo objednávku nebude možné vyřídit z jiného důvodu, bude Zákazník informován e-mailem nebo telefonicky o potížích s vyřízením objednávky a o možném řešení. Pokud se ukáže, že objednávku nelze vyřídit, Kupní smlouva nebude uzavřena. V takovém případě společnost Devanlay vrátí Zákazníkovi všechny platby, které od něj obdržela v souladu s právními předpisy v souvislosti s konkrétní Kupní smlouvou, která nebyla uzavřena. 6. Zboží, které je předmětem Kupní smlouvy, musí být dodáno bez vad. 7. Zpracování objednávky je zahájeno okamžikem uvedeným v odd. 5 odst. 2 nebo 3. 8. Při zadání objednávky bude Zákazník e-mailem informován o počtu Pracovní dnů potřebných na Doručení a zpracování objednávky. 9. Zboží bude doručeno do 1 až 4 Pracovních dnů od Potvrzení o odeslání. 10. Společnost Devanlay je povinna dodat prostřednictvím Dodavatele Zboží objednané Zákazníkem podle výběru Zákazníka z aktuálně dostupných možností: a. na adresu uvedenou v registračním formuláři (Nákup s Registrací) nebo b. na adresu uvedenou při zadávání objednávky (Nákup bez Registrace) nebo c. do Schránky na zásilky Inpost nebo d. do Prodejny Devanlay. Zákazník je povinen uvést správnou (aktuální) a přesnou adresu, na kterou má být Zboží doručeno, a telefonní číslo, na kterém jej lze kontaktovat za účelem vyzvednutí. Pokud Zákazník uvede nesprávnou nebo nepřesnou adresu, společnost Devanlay v nejširším rozsahu povoleném zákonem neodpovídá za nedoručení nebo prodlevu v doručení Zboží, pokud se z výše uvedeného důvodu i přes veškerou snahu společnosti Devanlay a kurýrní společnosti ukáže, že Zboží nelze doručit nebo doručit včas. Aby si Zákazník nebo třetí osoba mohli vyzvednout Zboží v Prodejně Devanlay, musí zaměstnanci obchodu Devanlay sdělit Kód objednávky zaslaný v Potvrzení o odeslání, své jméno a příjmení nebo e-mailovou adresu, ze které byla objednávka zadaná. V případě důvodných pochybností mohou být Zákazník nebo třetí osoba požádáni o předložení dokladu totožnosti. Zákazník nebo třetí osoba, která Zboží přebírá, podepíší potvrzení o převzetí. 11. O odeslání Zboží bude Zákazník informován e-mailem v den odeslání Zboží. 12. Zákazník je povinen prohlédnout doručené Zboží včas a způsobem, který je pro takové zásilky přijatelný, a to za přítomnosti zaměstnance Dodavatele. V případě zjištění vady nebo poškození zásilky je Zákazník oprávněn požadovat, aby zaměstnanec Dodavatele sepsal řádný protokol. 13. Společnost Devanlay přiloží ke každé zásilce stvrzenku jako doklad o zaplacení. Na žádost Zákazníka a po poskytnutí potřebných údajů vystaví společnost Devanlay fakturu a přiloží ji k zásilce, v souladu s oddílem 4 odst. 7 tohoto Provozního řádu. Společnost Devanlay neodpovídá za poskytnutí nesprávných údajů Zákazníka. 14. Náklady na Doručení Zboží hradí Zákazník, pokud hodnota objednávky nepřesáhne 1800 CZK, přičemž tyto náklady jsou připočteny k hodnotě objednávky Zákazníka. Tyto náklady jsou Zákazníkovi sděleny před zadáním objednávky. Na webových stránkách lacoste.cz se mohou někdy objevit informace nebo propagační akce, které upravují cenu doručení odlišně od tohoto Provozního řádu, a v takovém případě je pro Zákazníka závazné aktuální oznámení na webových stránkách. 15. V souvislosti se zpracováním objednávky je na e-mailovou adresu Zákazníka zaslána zpráva o aktuálním průběhu zadávání a zpracování objednávky (stav objednávky). V této zprávě může společnost Devanlay zaslat informace o nedokončené objednávce a po vyřízení objednávky zašle Zákazníkovi poděkování za využití nabídky společnosti Devanlay. 16. V případě Schránky na zásilky InPost má Zákazník na vyzvednutí Zboží 2 dny a v případě vyzvednutí v Prodejně Devanlay činí tato lhůta 7 dní. Oddíl 7 – Záruka 1. Zboží musí být bez fyzických a právních vad, přičemž pokud má Zboží vadu (záruční), společnost Devanlay ručí Zákazníkovi za tuto vadu. 2 Má-li Zboží vadu, má Zákazník právo: a) požádat o snížení ceny nebo odstoupit od Kupní smlouvy, pokud společnost Devanlay neprodleně a bez zbytečné újmy pro Zákazníka nevymění vadné Zboží za bezvadné nebo neodstraní vadu. Toto omezení neplatí, pokud již bylo Zboží společností Devanlay vyměněno nebo opraveno nebo pokud společnost Devanlay nesplnila povinnost vyměnit Zboží za bezvadné nebo odstranit vady. Zákazník může namísto odstranění vady navrženého společností Devanlay požadovat výměnu Zboží za Zboží bez vady nebo požadovat odstranění vady namísto výměny Zboží, ledaže by nebylo možné uvést Zboží do stavu v souladu se smlouvou způsobem zvoleným Zákazníkem nebo by pro to bylo nutné vynaložit nadměrné náklady ve srovnání se způsobem navrženým společností Devanlay. Při posuzování nepřiměřených nákladů se přihlíží k hodnotě bezvadného Zboží, druhu a významu zjištěné vady, jakož i k újmě, které by byl Zákazník vystaven při řešením jiným způsobem. b) požadovat výměnu vadného Zboží za bezvadné nebo odstranění vady. Společnost Devanlay je povinna vyměnit vadné Zboží za Zboží bez vady nebo vadu odstranit v přiměřené lhůtě bez zbytečné újmy pro Zákazníka. Společnost Devanlay může odmítnout vyhovět žádosti Zákazníka, pokud není možné uvést vadné Zboží do stavu v souladu s Kupní smlouvou způsobem zvoleným Zákazníkem nebo pokud by k uvedení Zboží do souladu s Kupní smlouvou bylo nutné vynaložit nepřiměřeně vysoké náklady ve srovnání s jiným možným způsobem. Náklady na opravu nebo výměnu hradí společnost Devanlay. 3. Zákazník, který uplatňuje práva ze záruky, je povinen doručit vadné Zboží na adresu společnosti Devanlay. V případě, že je Zákazník Spotřebitelem, hradí náklady na doručení společnost Devanlay. 4. Společnost Devanlay nese záruční odpovědnost, pokud se fyzická vada vyskytne do dvou let od doručení Zboží Zákazníkovi. Nárok na odstranění vady nebo výměnu Zboží za Zboží bez vady zaniká uplynutím jednoho roku, tato lhůta však nemůže skončit dříve než uplynutím lhůty uvedené v první větě. V této lhůtě může Zákazník odstoupit od Kupní smlouvy nebo požádat o snížení ceny z důvodu vady Zboží. Pokud Zákazník požadoval výměnu Zboží za Zboží bez vady nebo odstranění vady, běží lhůta pro odstoupení od Kupní smlouvy nebo pro podání žádosti o snížení ceny od okamžiku marného uplynutí lhůty pro výměnu Zboží nebo odstranění vady. 5. Má-li zakoupené Zboží vadu, může Zákazník, který je Spotřebitelem, podat reklamaci podle občanského zákoníku (§ 556 a násl. občanského zákoníku ze dne 23. dubna 1964 (Sb. z. z 1964, č. 16, část. 93, v platném znění). Reklamaci lze uplatnit v rámci záruky za vady. V případě vady výrobku mají Spotřebitelé právo na bezplatnou opravu nebo výměnu, snížení ceny nebo vrácení výrobku. Tato práva se vztahují na vady, které se vyskytly do 2 let od data doručení Zboží. Není nutné předkládat účtenku. Ve výše uvedené lhůtě může Spotřebitel namísto odstranění vady navržené společností Devanlay požadovat výměnu věci za bezvadnou věc (je-li dostupná) nebo namísto výměny věci požadovat odstranění vady, ledaže by uvedení věci do souladu s Kupní smlouvou způsobem zvoleným Spotřebitelem nebylo možné nebo by vyžadovalo nepřiměřené náklady ve srovnání se způsobem navrženým společností Devanlay. Při posuzování nepřiměřených nákladů se přihlíží k hodnotě bezvadného Zboží, druhu a významu zjištěné vady, jakož i k újmě, které by byl Spotřebitel vystaven při řešením jiným způsobem. Společnost Devanlay posoudí reklamaci do 14 dnů. Pro podání reklamace si Spotřebitel objedná kurýra, který od něj zásilku vyzvedne. Zaplacená částka se v případě poškození nebo vady Zboží, pokud skutečně existuje, vrací v plné výši, včetně nákladů na doručení výrobku a nákladů na přepravu tohoto výrobku do společnosti Devanlay (pokud je tento způsob přepravy dostupný na webových stránkách lacoste.cz). Peníze budou vráceny stejným způsobem, který si Spotřebitel zvolil při platbě za výrobek, pokud Spotřebitel výslovně neurčil jiný způsob vrácení peněz a pokud je to technicky možné, a nepřinese to Spotřebiteli žádné další náklady. Oddíl 8 – Vyřizování reklamací 1. Veškeré reklamace Zboží, jakož i průběhu objednávky Zákazníka a případných potíží s vyzvednutím zpětné zásilky je třeba zaslat e-mailem na adresu info@lacoste.cz. 2. V případě reklamace poštou je nutné uvést důvody reklamace, popis problému a informace potřebné k identifikaci objednávky a zaslat objednávku zpět na následující adresu: Internetový obchod Devanlay Polska Sp. z o.o. se sídlem ve Varšavě (02-273 Varšava), ul. Muszkieterów 15C C1-C2. 3. V případě podávání reklamace zašle Zákazník vadné Zboží společnosti Devanlay. Společnost Devanlay neposkytuje možnost reklamace předáním Zboží do Prodejny Devanlay. 4. Společnost Devanlay je povinna informovat Zákazníka o svém stanovisku k reklamaci Zboží nebo plnění Kupní smlouvy do 14 dnů ode dne obdržení reklamace Zákazníka. 6. Zákazník může podat reklamaci také v souvislosti s využíváním bezplatných služeb poskytovaných společností Devanlay elektronickou cestou. Zákazník může zaslat reklamaci v elektronické podobě na adresu info@lacoste.cz. Reklamace musí obsahovat popis problému. Společnost Devanlay musí na reklamaci odpovědět neprodleně, nejpozději však do 14 dnů. Oddíl 9 – Právo na odstoupení od smlouvy A. Zákonné právo na odstoupení od smlouvy 1. Zákazník, který je Spotřebitelem, má právo bez udání důvodu odstoupit od Kupní smlouvy do 30 dnů ode dne, kdy Zboží přešlo do jeho vlastnictví nebo do vlastnictví jím určené třetí osoby jiné než kurýra. 2. Odstoupením od Kupní smlouvy se rozumí skutečnost, že se na Kupní smlouvu hledí, jako by nikdy nebyla uzavřena. 3. Pokud Zákazník, který je Spotřebitelem, učiní prohlášení o odstoupení od Kupní smlouvy předtím, než společnost Devanlay obdrží nabídku Zákazníka, není již nabídka závazná. 4. Pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí Zákazník informovat společnost Devanlay o svém rozhodnutí odstoupit od Kupní smlouvy jednoznačným prohlášením (například dopisem zaslaným poštou nebo e-mailem). Společnost Devanlay neposkytuje možnost uplatnit právo na odstoupení od smlouvy doručením Zboží nebo prohlášení do Prodejny Devanlay. 5. Zákazník může vyplnit a odeslat online formulář pro odstoupení od Kupní smlouvy, který je dostupný na webových stránkách: lacoste.cz nebo u každé objednávky na Zákaznickém účtu. Pokud Zákazník využije tuto možnost, bude mu neprodleně e-mailem zasláno potvrzení o přijetí informace o odstoupení od Kupní smlouvy. Zákazník může e-mailem zaslat i jakékoli jiné jednoznačné prohlášení. 6. Pro zachování lhůty pro odstoupení od smlouvy postačí, když Zákazník zašle informaci o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy. 7. Společnost Devanlay je povinna neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne doručení prohlášení o odstoupení od Kupní smlouvy, vrátit Zákazníkovi, který je Spotřebitelem, veškeré platby, které uhradil, včetně nákladů na Doručení Zboží Zákazníkovi v souladu s odst. 8 výše. Společnost Devanlay může zadržet vrácení platby zaplacené Zákazníkem, který je Spotřebitelem, až do doby, kdy Zákazník, který je Spotřebitelem, obdrží zpět Zboží nebo doručí doklad o odeslání Zboží, v závislosti na tom, která událost nastane dříve. 10. Zákazník, který je Spotřebitelem, je povinen vrátit Zboží společnosti Devanlay neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne učinění prohlášení o odstoupení od Kupní smlouvy. Pro dodržení lhůty stačí zaslat Zboží na adresu společnosti Devanlay před uplynutím této lhůty. 11. Zákazník odpovídá za jakékoli snížení hodnoty Zboží v důsledku používání Zboží nad rámec toho, co je nezbytné pro určení povahy, vlastností a fungování Zboží. 12. Společnost Devanlay vrátí platbu stejným způsobem, jaký Zákazník coby Spotřebitel použil v původní transakci, pokud se Zákazník výslovně nedohodl na jiném způsobu vrácení peněz, při kterém mu nevzniknou žádné náklady. Společnost Devanlay v žádném případě nehradí žádné náklady na vrácení peněz, přičemž v takovém případě není povinna hradit bankovní poplatky, které Zákazník, který je Spotřebitelem, zaplatil při první platbě. V případě platby na dobírku vrátí společnost Devanlay peníze na účet uvedený Zákazníkem. Pokud je bankovní účet Zákazníka, který je Spotřebitelem, veden v určité měně a platba a vrácení jsou provedeny v jiné měně, společnost Devanlay neodpovídá za žádné ztráty vzniklé v souvislosti s převodem měny vrácené částky provedeným bankou Zákazníka, který je Spotřebitelem. 13. Právo na odstoupení od Kupní smlouvy se nevztahuje na Zákazníka, který je Spotřebitelem, pokud jde o smlouvy, v nichž je Zboží doručováno v uzavřeném obalu, a v kterých Zboží nelze po otevření takového obalu vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, pokud byl obal otevřen po Doručení. B. Smluvní právo na odstoupení od smlouvy – vrácení zboží 1. Kromě práva Spotřebitele odstoupit od Kupní smlouvy uvedeného v bodě a) výše má Zákazník (bez ohledu na to, zda je Spotřebitelem či nikoli) právo odstoupit od Kupní smlouvy do 14 dnů od Potvrzení o odeslání společností Devanlay. Za tímto účelem je třeba vyplnit a odeslat online formulář pro odstoupení od Kupní smlouvy, který je v papírové podobě přiložen ke každé objednávce. Zákazník vrací Zboží spolu s vyplněným formulářem v papírové podobě: a. prostřednictvím kurýra na adresu Internetový obchod Devanlay Polska Sp. z o.o. se sídlem ve Varšavě (02-273 Varšava), ul. Muszkieterów 15C hala C1-C2; b. v každé Prodejně Devanlay provozované na území Polska v případě objednávek z Polska, s výjimkou outletových prodejen. 2. Smluvní právo na odstoupení od Kupní smlouvy se vztahuje pouze na Zboží, které je vráceno v nepoškozeném stavu. Společnost Devanlay si vyhrazuje právo odmítnout přijetí vrácených výrobků zaslaných nebo předaných po uplynutí lhůty pro vrácení Zboží, které není ve stejném stavu, v jakém bylo přijato. V takovém případě peníze nebudou vraceny. 3. V případě smluvního odstoupení od této Kupní smlouvy vrátí společnost Devanlay Zákazníkovi všechny platby, které od něj obdržela, a to stejným způsobem, který si Zákazník zvolil při platbě za Zboží, pokud se výslovně nedohodl se společností na jiném způsobu vrácení peněz, kterým Zákazníkovi nevzniknou žádné další náklady. 4 V případě smluvního odstoupení od této Kupní smlouvy budou peníze vráceny bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy společnost Devanlay obdrží od Zákazníka vrácené Zboží. Oddíl 10 – Bezplatné elektronické služby 1. Společnost Devanlay poskytuje tyto bezplatné elektronické služby 24 hodin denně, 7 dní v týdnu: a. Zasílání zpravodaje; b. Zákaznický účet uvedený v oddílu 3 tohoto Provozního řádu; c. Kontaktní formulář, d. Push notifikace. 2. Společnost Devanlay si vyhrazuje právo zvolit a změnit formu, typ, způsob a dobu přístupu k vybraným službám. Zákazník bude informován o změně způsobem odpovídajícím Provoznímu řádu. 3. Díky službě zasílání zpravodaje obdrží Zákazník prostřednictvím e-mailu nebo textové zprávy informace o nových službách nebo výrobcích nabízených společností Devanlay. Společnost Devanlay bude zasílat zpravodaj těm Zákazníkům, kteří se přihlásili k jeho odběru. 4. Pro aktivaci služby zasílání zpravodaje při Registraci zaškrtne Zákazník v registračním formuláři příslušné políčko, aby se mohl přihlásit k odběru zpravodaje. Služba zasílání zpravodaje může být aktivována také v případě, že Zákazník zadá svou e-mailovou adresu prostřednictvím formuláře, který je dostupný na webových stránkách Internetového obchodu. Po odeslání vyplněného formuláře obdrží Zákazník od společnosti Devanlay potvrzení ve formě e-mailu na adresu uvedenou ve formuláři. V tuto chvíli je uzavřena smlouva o poskytování služby zasílání zpravodaje elektronickou cestou. 5. Přihlášení k odběru zpravodaje je dobrovolné a bezplatné. Služba zasílání zpravodaje je poskytována na dobu neurčitou. Zákazník může od služby zasílání zpravodaje kdykoli odstoupit. Zákazník se může z odběru zpravodaje podle vlastního uvážení kdykoli odhlásit kliknutím na odkaz uvedený v e-mailu zaslaném v rámci služby zasílání zpravodaje nebo aktivací příslušného pole v Zákaznickém účtu. 6. Zpravodaj musí obsahovat zejména: informace o odesílateli, vyplněné pole „předmět“ s uvedením obsahu zprávy a informace o možnosti a způsobu odstoupení od bezplatné služby zasílání zpravodaje. 7. Služba kontaktní formulář umožňuje Zákazníkovi zasílat společnosti Devanlay zprávy prostřednictvím formuláře dostupného na webových stránkách Internetového obchodu. 8. Zákazník má právo kdykoli odhlásit službu kontaktní formulář zasláním zprávy společnosti Devanlay. 9. Společnost Devanlay může uživatelům webových stránek lacoste.cz předkládat informace a nabídky společnosti Devanlay (Push notifikace) na základě jejich zájmů. Tyto jednotlivé návrhy Zboží budou zasílány bez ohledu na to, zda se Zákazník zaregistroval k odběru zpravodaje či nikoli. Za účelem výběru jednotlivých návrhů Zboží využívá společnost Devanlay zejména aktuální údaje o nákupech a údaje o zájmech, na jejichž základě byly určeny zájmy Zákazníka podle konkrétního Zboží s přihlédnutím k jím uvedeným zájmům a preferencím a jeho údajům v profilu. Pokud Zákazník nechce, abychom mu zasílali individuální nabídky Zboží, může tuto službu kdykoli deaktivovat: a. V případě, že Zákazník nechce dostávat jednotlivé nabídky výrobků od společnosti Devanlay e-mailem, může kdykoli od této služby odstoupit jakoukoli formou, např. e-mailem, aniž by mu vznikly náklady nad rámec nákladů na poskytování informací podle základních tarifů (např. náklady na internetové připojení, poštovné). Odkaz na zrušení je uveden v každém e-mailu. b. V případě, že Zákazník nechce dostávat jednotlivé návrhy Zboží od společnosti Devanlay prostřednictvím služby Push notifikace, může kdykoli napsat společnosti Devanlay na adresu Devanlay Polska sp. z o.o., ul. Złota 59, 00-120 Varšava nebo na info@lacoste.cz a požádat o deaktivaci této funkce, což bude provedeno bez zbytečného odkladu. 10. V případě, že Zákazník jedná na úkor společnosti Devanlay nebo jiných Zákazníků, porušuje právní předpisy nebo ustanovení Provozního řádu, má společnost Devanlay právo zablokovat přístup ke všem výše uvedeným bezplatným elektronickým službám. Bezplatné služby jsou z výše uvedených důvodů blokovány po dobu nezbytnou k vyřešení problému, který je důvodem zablokování přístupu. Společnost Devanlay informuje Zákazníka o zablokování bezplatných služeb prostřednictvím e-mailu, který Zákazník uvedl v registračním formuláři. Oddíl 11 – Odpovědnost Zákazníka 1. Obsah zveřejněný Zákazníkem nesmí vyjadřovat názory společnosti Devanlay a nesmí být ztotožňován s její činností. Při zveřejňování obsahu je společnost Devanlay považována pouze za subjekt poskytující příslušné informační a komunikační zdroje. Společnost Devanlay nesmí být ztotožňována s poskytovatelem obsahu. 2. Zákazník prohlašuje, že: a. je oprávněn užívat autorská práva, práva duševního vlastnictví a/nebo práva s nimi související – resp. díla, předměty práv průmyslového vlastnictví (např. ochranné známky) a/nebo předměty práv souvisejících, které tvoří obsah Zákazníka; b. osobní údaje, podobizna a informace týkající se třetích osob byly zpřístupněny v rámci služeb uvedených v oddílu 10 zákonně, dobrovolně a se souhlasem dotčených osob; c. souhlasí s přístupem k obsahu zpřístupněnému jiným zákazníkem a společností Devanlay a opravňuje společnost Devanlay k jeho bezplatnému používání v souladu s tímto Provozním řádem; d. souhlasí s vytvořením odvozených děl ve smyslu zákona o autorském právu a právech souvisejících s právem autorským. 3. V souvislosti s elektronickými službami uvedenými v oddílu 10 není Zákazník oprávněn zveřejňovat: a. osobní údaje třetích stran a předávat fotografie třetích stran bez jejich předchozího zákonného souhlasu b. reklamu a/nebo propagační obsah. 4. Společnost Devanlay nekontroluje průběžně zveřejňovaný obsah. 5. V případě, že se Zákazník, jiná osoba nebo subjekt domnívá, že obsah zveřejněný v Internetovém obchodě porušuje jeho práva, osobnostní práva, dobré mravy, cítění, morálku, přesvědčení, zásady poctivé hospodářské soutěže, know-how, tajemství chráněna zákonem nebo povinnosti, oznámí společnosti Devanlay domnělé porušení. Po obdržení oznámení přijme společnost Devanlay opatření k odstranění obsahu porušujícího výše uvedená práva z Internetového obchodu. 6. Společnost Devanlay odpovídá za obsah poskytnutý Zákazníkem pouze v případě, že společnost Devanlay byla informována o možném porušení výše uvedených práv. 7. Při využívání elektronických služeb uvedených v oddílu 10 nesmí Zákazník zpřístupnit obsah, který by mohl zejména: a. být urážlivý nebo ohrožovat ostatní, obsahovat slovní zásobu, která porušuje dobré mravy (např. používat vulgární slova nebo výrazy, které jsou běžně považovány za urážlivé); b. porušovat jakákoli práva třetích stran, včetně práv souvisejících s ochranou autorských práv a práv s nimi souvisejících, ochranou práv průmyslového vlastnictví, obchodního tajemství nebo povinností mlčenlivosti; c. být zveřejněn nikoli v dobré víře; d. být v rozporu se zájmy společnosti Devanlay; e. jinak porušovat ustanovení tohoto Provozního řádu, dobré mravy, platné právní předpisy, společenské nebo morální normy. 8. Pokud společnost Devanlay obdrží oznámení, že obsah porušuje osobní práva, dobré mravy, cítění, morálku, přesvědčení, zásady spravedlivé hospodářské soutěže, know-how, právní tajemství nebo povinnosti, vyhrazuje si právo upravit nebo smazat obsah zveřejněný Zákazníky při využívání elektronických služeb uvedených v oddílu 10. 9. Zákazník zmocňuje společnost Devanlay k bezplatnému použití obsahu, který Zákazník zveřejnil na webových stránkách Internetového obchodu. Oddíl 12 – Závěrečná ustanovení 1. Společnost Devanlay odpovídá za neplnění nebo nesprávné plnění Kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování elektronických služeb uvedené v oddílu 10, avšak v případě smluv uzavřených se Zákazníky, kteří jsou podnikateli, tj. fyzickými osobami, právnickými osobami nebo organizačními složkami, které nejsou právnickými osobami, jimž zákon přiznává způsobilost k právním úkonům, a kteří vykonávají podnikatelskou nebo odbornou činnost vlastním jménem, odpovídá společnost Devanlay pouze v případě úmyslně způsobené škody, a to v rozsahu skutečných ztrát vzniklých Zákazníkovi, který je podnikatelem. 2. Obsah tohoto Provozního řádu lze kdykoli zaznamenat vytištěním, uložením na médium nebo stažením z Internetového obchodu. 3. V případě sporu vzniklého v souvislosti s uzavřenou Kupní smlouvou nebo smlouvou o poskytování elektronických služeb uvedených v oddílu 10 budou smluvní strany usilovat o smírné vyřešení sporu. Pro řešení všech sporů vyplývajících z tohoto Provozního řádu se použijí polské právní předpisy. 4. Společnost Devanlay si vyhrazuje právo změnit tento Provozní řád. Zákazník bude o všech změnách informován příslušnou zprávou na webových stránkách www.lacoste.cz. Zákazníci, kteří si zřídili Zákaznický účet, budou o změně Provozního řádu a o možnosti jeho odsouhlasení informováni při prvním přihlášení do Internetového obchodu, a to ode dne, kdy nový Provozní řád vstoupí v platnost. Neposkytnutím souhlasu s Provozním řádem dochází k ukončení smlouvy o poskytování elektronických služeb. 5. Kupní smlouva a smlouvy o poskytování elektronických služeb uvedené v oddíle 10 se uzavírají v polském jazyce. 6. Společnost Devanlay bude informovat Zákazníka, který je Spotřebitelem, o možnosti využít mimosoudní způsob vyřizování reklamací a uplatňování nároků. Podmínky využití těchto možností jsou dostupné v kancelářích nebo na internetových stránkách subjektů oprávněných k mimosoudnímu řešení sporů. Mohou to být zejména advokáti spotřebitelů nebo vojvodské inspektoráty obchodní inspekce, jejichž seznam je dostupný na internetových stránkách Úřadu pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele. Společnost Devanlay informuje, že na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/ existuje platforma internetového systému řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli na úrovni EU. 7. Nedílnou součástí tohoto Provozního řádu jsou Zásady ochrany osobních údajů. 8. Provozní řád vstupuje v platnost dne 15. července 2025.